Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 31v kaveri joka ei ole koskaan käynyt gynellä.

Vierailija
05.11.2010 |

Pillereitä on syönyt todella monta vuotta iho-ongelmien vuoksi.

Välillä on seurustellut epäsäännöllisesti.

Hieman minua ihmetytti että hänelle ei ole koskaan tehty sisätutkimusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää

Vierailija
2/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymättä gynellä ikinä... :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätutkimuksia on kyllä tehty neuvolassa kun olen kolme kertaa ollut raskaana, mutta gynellä en ole käynyt koskaan. En tosin ole syönyt pillereitäkään. Ja olen 30v.

Vierailija
4/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei tee sisätutkimusta. Ellei sit joku sukulaislääkäri...?? Tai ehkä Porvoossa tehdään näin...

Vierailija
5/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä olen syönyt 18-vuotiaasta, mutta sain ekat pillerit jostain ehkäisyneuvolasta ja sen jälkeen tavalliselta lääkäriltä, eli sisätutkimuksia on tehty jonkin verran. Oikealle gynekologille menin 1. kertaa 39-vuotiaana.

Vierailija
6/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei tee sisätutkimusta. Ellei sit joku sukulaislääkäri...?? Tai ehkä Porvoossa tehdään näin...

saanut pillerit ilman sisätutkimuksia aknen hoitoon... vasta parikymppisenä ekan kerran gynelle.

Vierailija
7/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätutkimuksia on kyllä tehty neuvolassa kun olen kolme kertaa ollut raskaana, mutta gynellä en ole käynyt koskaan. En tosin ole syönyt pillereitäkään. Ja olen 30v.

Tosin olen hieman nuorempi.

Vierailija
8/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö pillereitä varten tehdä sisätutkimus vai mitä ihmeellistä siinä on, jos ei ole käynyt gynellä?

Itse olen käynyt kaksi kertaa gynellä ja toinen niistä joukkoseulonta, ei siis mikään sisätutkimus vaan pelkkä näytteenotto, toisella kerralla kävin sitten raskaus-epäilyn vuoksi ultrattavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme