Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe ongelma

Vierailija
05.11.2010 |

Kannattaako uusperheilyä jatkaa, jos exä aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, että hermo palaa niin pahasti että alkaa tulla paniikkikohtauksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä hölmössä exässä

Vierailija
2/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein? Aiot hajoittaa nykyisen perheesi, koska exän käytös laukaisee sulla paniikkihäiriöitä? Eiköhän kohtauksille kannata yrittää ensin jotain (lääkitys ja terapia) ja typistää sen exän valta suhun ja sun perhe-elämääs. Vai aiotko hyppiä exäsi tahdon mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kyllä itsekin käymään pariin otteeseen 10 kerran kriisiterapiasatsin mieheni exän takia. Kannatti ehdottomasti. Samalla opin keinoja, joilla pystyn hallitsemaan hermoni paremmin muissakin tiukoissa tilanteissa.

Pointti on juurikin siinä, että ottaa vastuuta vain niistä asioista joihin voi itse vaikuttaa. Miehen lapsen äitiin ei voi vaikuttaa, joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
4/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta jos se tuntuu ainoalta ja oikealta ratksiulta niin ok.

Vierailija
5/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ongelma ei kerran ole teidän perheessänne

Jos kyseessä on oma exäsi, niin kommunikointi ja tapaamiset minimiin. Jos taas kyseessä miehesi ex, niin opettele olemaan välittämättä... näin minäkin tein eikä ahdista enää ollenkaan niin paljon;)

Ja jonkunlainen itsensähallinnan opettelu on ihan paikallaan, siitä on hyötyä monissa muissakin tilanteissa

Vierailija
6/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hankaluuksia aiheuttaa siis miehen exä, joka tykkää työntää nokkaansa asioihin kun asioihin. Ja minä puolestaan olen ihminen, joka ei siedä sitä että minun elämääni tungetaan. Eli olenkin miettinyt sitä, olenko minä tässä se, joka ei vaan sopeudu uusperheilyyn. Uusperheessä ei ikinä tule vain sitä miestä, vaan myös lapset, exät ja isovanhemmat sun muut sukulaiset.

Olen kovasti yrittänyt ja yrittänyt ja miettinyt sitä että minun on siedettävä tätä ja exiä ja kaikkia, mutta nyt tuntuu siltä etten vaan kestä. Uusperheemme on "2 vuotta vanha", eli vielä suht nuori ja siksi tässä mietin että ehkä ei ihan vielä kannata luovuttaa koska miehen kanssa kuitenkin menee ihan kivasti.

Vierailija
7/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kanssa. Alussa se on tollasta mutta yleensä se sitten oikenee kun lakataan stressaamasta liikaa.

t: 10 vuotta uusperhe-elämää

Vierailija
8/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex ihan KAMALA, joka yrittännyt kaikilla keinoilla rikkoa meidän perheen.

Työntänyt nenänsä jokiaseen meidän asiaan, syyttänyt/syyttää minua ihan jokaisesta asiasta + että keksimällä sitten keksii asioista, josta yrittää saada sanomisen aihetta, yrittää koko ajan provosoida jollain, mutta minäpä olen paikastani ja perheestäni taistellut ja puoleni pitännyt, enkä antannut hänen voittaa vaikka helppoa se ei tosiaankaan ole ollut.

Voimia ja hermoja se on vaatinnut PALJON, mutta nykyään exkin jo ehkä tajuaa, ettei se meidän perhettä voi/pysty rikkomaan.

Kyllä minullakin oli aikoinaan ihan samat tunnelmat, tuntui että kenenkä muun kanssa tahansa elämä olisi helpompaa, mutta rakkaus miestäni kohtaa auttoi taistelemaan vastaan ja minäkin kävin ammattilaisen juttusilla, jotta sain mielenrauhan itselleni ja vakuuden sille ettei kaikkea todellakaan tarvitse sietää je että ex on ex.

Tsemppiä, älä luovuta jos miestäsi oikeasti rakastat ja rajat sille exälle =)

Vierailija
9/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lapsia ja sitä kautta exä kuvioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän