Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kastemekon brodeeraus Espoossa - Apua!

Vierailija
05.11.2010 |

menee käsittämättömän hankalaksi saada suvun kastemekkoon lapsen nimi ja kastepäivämäärä kirjailtua koneellisesti (käsityö hirveissä hinnoissa). Olen soitellut läpi ompelimoja - ei löydy kirjontakonetta. Olen soitellut läpi brodeeraukseen erikoistuneita yrityksiä - kastemekko liian pieni tilaus, eikä kiinnosta...Nyt kaipaan av-sisarilta apua asiassa. Jos joku tietää Espoosta/ pk-seudulta paikan, jossa homma hoituisi kohtuullisella hinnalla, niin ISO HALI vinkistä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot valmis maksaa, tiedän yhden.

Vierailija
2/4 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot valmis maksaa, tiedän yhden.

olen valmis maksamaan normaalin ompelutyön (tarvikkeineen) mukaisen veloituksen asiansa osaavalle ammattilaiselle. Muistaakseni olen parina aiempana kertana maksanut n. 30 e tällaisesta työstä (ko. ompelimoa ei kuitenkaan enää ole). Siksi kysynkin vinkkejä, missä tämä olisi tehtävissä koneellisesti. Käsityön hinta tällaiselle liikkuu 100 euron (jopa 150 euroa yhden vastauksen mukaan) paikkeilla. Ja se on ainakin minulle liikaa - erityisesti kun tarve on tosiasiallisesti kahden lapsen kohdalla...alustava ajatukseni oli, että kuopuksen kastetilaisuudessa mekossa olisi vuotta vanhemman sisaruksen tiedot valmiina. Nyt nähtävästi menee niin, että hoidetaan homma kuopuksen kastetilaisuuden jälkeen. Kyllä kohtuuhinnalla tekeviä löytyy ainakin muualta Suomesta - en vain siis ole toistaiseksi löytänyt sitä paikkaa Espoosta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan peruslippalakkeja brodeerava yritys tuollaisen tekee! Tai joku pieni toiminimi/käsityöyrittäjä, näitä on pk-seudulla monia.

Kokonaan eri asia on se, että haluatko todellakin koneellisesti brodeeratut nimet kastemekkoon? Uniikkivaatteiden brodeerauksessa on aina se riski, että kone runnoo pilalle. Vaikka olisi kuinka ammattilainen, niin se riski on olemassa. Eli ihanaa perintökastemekkoa en lähtisi koneella pilaamaan.

Ompelukoneliikkeistä voi kysellä myös, esim. Eerikinkadulla olevasta.

Vierailija
4/4 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teiltä suvusta joku löytyy, jolla pysyy neula kädessä?