Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei auttakaas, käräjäoikeuden kestävää tekstiä pitäis tehdä...

Vierailija
04.11.2010 |

Miten ilmaistaan nätisti ja ihmisittäin, loukkaamatta (ettei tule kunnianloukkaussyytettä), mutta sillein kuvaus ihmisestä, joka:

- valehtelee

- vääristelee totuutta

- toimii eri tavalla kuin yhteiskunnassa toimitaan ts. ei TIEDÄ, (tai ei ole tietävinään) miten tietyissä tilanteissa toimitaan

- ei ymmärrä muille ihmisille itsestäänselviä asioita (tai ei halua ymmärtää, tai ymmärtää, mutta esittää, ettei ymmärrä)

- hänellä on samanlaisia valehtelevia lieroja ystäväpiirissään

Kuvaava sana olis syyntakeeton ääliö, mutta miten sen vois toisin ilmaista? =0)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun asianajaja tee mitään? Hänellehän maksat palkkaa asian ajamisesta. Heillä on sanat hallussa kyseisiä tilanteita varten. PS: Itse useita kertoja käräjöineenä tiedän ainakin oman asianajajani kirjoittavan ns.viralliseen muotoon ilman että mun täytyy siihen puuttua.

Pohdiskelen, että pystynkö tekemään vastineen itse pyrkien sopimukseen ilman käräjöintiä, mutta jos käräjille oikeasti joudutaan, niin sitten totta kai tarvitaan lakiapua.

Mutta kiva, ettei olis saanut tätäkään kysyä mielestäsi.

Kiitos muille vastaajille, eikös ollut kiva ja erilainen aloitus.. =0)

ap

Vierailija
2/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks oot käräjille menossa? Onko sua herjattu tai kunnianloukkauksestako on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas valehtelee ummet ja lammet, väittää ettei hänelle ole kerrottu sitä eikä tätä vaikka kaikki tuo "sitä ja tätä" on todellakin kerrottu ja sitäpaitsi ihan tavallinen normaalijärkinen ihminen tajuaa sen kaiken kertomattakin.

Vaatii palvelun ilmaiseksi vaikka työ oli helkutin iso ja vaativa. Tällanen juttu.

ap

Vierailija
4/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas valehtelee ummet ja lammet, väittää ettei hänelle ole kerrottu sitä eikä tätä vaikka kaikki tuo "sitä ja tätä" on todellakin kerrottu ja sitäpaitsi ihan tavallinen normaalijärkinen ihminen tajuaa sen kaiken kertomattakin.

Vaatii palvelun ilmaiseksi vaikka työ oli helkutin iso ja vaativa. Tällanen juttu.

ap

Vierailija
5/7 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisen kontrollin edessä.

Vierailija
6/7 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun asianajaja tee mitään? Hänellehän maksat palkkaa asian ajamisesta. Heillä on sanat hallussa kyseisiä tilanteita varten.

PS: Itse useita kertoja käräjöineenä tiedän ainakin oman asianajajani kirjoittavan ns.viralliseen muotoon ilman että mun täytyy siihen puuttua.

Vierailija
7/7 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopeutumiseen yhteiskunnan sääntöihin? Heh, tää nyt oli yritys vaan, varmaan kehno sellainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi