Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta sulla on, millä ikäerolla ja miksi?

Vierailija
04.11.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa, siksi, että välissä oli keskenmeno ja siksi, että enempää en ole halunnut.

Vierailija
2/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen harkinnassa

Olin pitkään yksin välissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3vuoden välein on tullut. Ja ihan siksi kun halusimme suurperheen ilman että kuulumme mihinkään uskonlahkoon tms...

Vierailija
4/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk ja 4v.

Noh, nyt vain tuntui hyvältä hetkeltä saada toinen lapsi =)

Vierailija
5/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa 2-2,5 vuotta. Miksi? No siksi.

Vierailija
6/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero 14 vuotta.

Koska aina ei käy kuin elokuvissa.

Vierailija
7/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 1v 4kk, tuntui sopivalta saada lapset pienellä ikäerolla, kaksi on sopiva määrä, jotta ehdin molempien lasten kanssa viettämään myös kahden kesken aikaa.

Vierailija
8/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle ekalle halusin lyhyen ikäeron, jotta olisi seuraa toisistaan, ikäero 1v9kk. Ikäero kolmanteen 4v yli 4kk. En jaksanut kolmatta pientä peräjälkeen, sit oli keskenmeno. Sama nyt neljännen suhteen ja taas myös keskenmeno, ikäeroksi tulossa 3v9kk. Viimeinen nyt sitten, koska ikää jo on ja tuntuu muutenkin, että jo riittää

Vierailija
9/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäerot esikoisen ja tokan välillä 2v.4kk ja tokan ja kuopuksen välillä 1v.2kk.

Sai tulla kun on tullakseen,ei suunniteltu ikäeroja...

Vierailija
10/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikö näin? Jaa, ehkä siksi koska olin ekan kanssa n.2,5vuotta kotona ja menin töihin. Sit reilun vuoden päästä alettiin miettimään toista lasta joka saikin alkunsa melkein heti. Meistä tuo nelisen vuotta on hyvä ikäero.

Vierailija
11/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän äitien ikää, jos lapset ovat ns. isolla ikäerolla, siis enemmän kuin 2 vuotta.

Vierailija
12/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoin enemmän kuin yhden lapsen, koska itse olin lähes 10v ainoa lapsi ja toivoin aina kovasti sisarusta. Kolmaskin mulle kävis, mutta mies vähän vielä hannaa...

Tuo ikäero siksi, että alle 3v niistä on ehkä paremmin seuraa toisilleen myös nuorina aikuisina kuin jos ikäero olisi kovin paljon isompi. Ja pienempää ikäeroa en taas itse olisi henkisesti jaksanut. Kakkonen sai alkunsa vähän yllättäen ns. kertalaakista, oltiin kyllä varauduttu pidempäänkin yrittämiseen.

Vierailija
13/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeinen väli venähti puolella vuodella keskenmenon takia

Pienet ikäerot olivat tavoitteemme ja pyrkisin siihen uudestaankin, jos voisi valita uudelleen. Sopi meille tavattoman hyvin ja lapsista on kasvanut läheiset toisilleen.

Vierailija
14/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa 2,5v ikäeroilla. Se tuntui hyvälle ikäerolle ja lapset saivat alkunsa nopeasti. Eli ikäeroista tuli sellaiset kun ajateltiin tai saatiin ajatus, että haluamme lisää lapsia.

Neljäs on esikoiseen 10,5 v ikäerolla ja kolmoseenkin siis 5,5v.

Menin kolmosen jälken töihin kolmannen ollessa 2,5v. Sitten mietittiin, että haluttaisiko kuitenkin neljäs. Tärppäsi aika pian, mutta tuli keskenmeno.

Sitten olin itse sairaana ja se varmaan osasyynä siihen, että tärppiin meni kauan.

Vierailija
15/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut halua useampaan, tuntuu että perhe on "täysi".

Vierailija
16/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi lasta ja niistä tavallaan yksi raskaus on vain suunniteltu. Tästä raskaudesta syntyi kaksoset ja joten toinen oli yllätys.

Lasteni ikäerot on vanhimmasta nuorimpaan 1v3kk, melkein 7v, 2v2kk, 4v8kk.

Kaksosten ikäero on n. 1 tunti.

Eka sai alkunsa kun kondomi puhkes poikaystävän kanssa. Hänen kanssaan muutettiin yhteen ja söin e-pillereitä, joita voi imettäessä syödä ja ne petti. Näin sai alkunsa toka lapsi. Heillä siis sama isä. Erottiin, kun lapset oli 3v ja 2v.

Löysin uuden miehen ja mentiin naimisiin ja haluttiin yhteinen lapsi saatiin kerralla 2 lasta. Kierukka laitettiin jälkitarkastuksessa ja se oli irronnut jossain vaiheessa ja tulin taas raskaaksi. Kaksosten synnyttyä laitettiin hormoonikierukka. Kappas vaan sekin sitten oli irronnut ja tuli tuo kuudes lapsi vielä.

Nyt on mieheni leikattu, joten enää ei pitäisi lapsia tulla.

Esikoinen on 18v ja kuopus 3v.

Vierailija
17/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäerot

eka - toka 1v 8kk

toka - kolmas 1v 5kk

kolmas - neljäs 1v 10kk

ovat vain syntyneet meille, ja lisääkin saa syntyä, jos on syntyäkseen

Vierailija
18/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero kolme vuotta, itsellä ikää 24 ja enempää ei lapsia tule.

Vierailija
19/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä oli pari kohdunulkoista raskautta ja 1 keskenmeno. Sit ei vaan tärpänny pitkään aikaan. Toivomuksissa olis vielä 1 muksu.

Vierailija
20/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ensimmäisellä ikäeroa melkein tasan 2 vuotta.

Sitten erosin ensimmäisestä liitosta (mies alkoholisoitui).

Uudesta liitosta 3. lapsi, jolla 5 ja puoli vuotta ikäeroa edelliseen lapseen.

Seuraavaan lapseen ikäeroa 2 ja puoli vuotta.

Nuorin on 4 ja puoli vuotta edellistä lasta nuorempi.

4. ja 5. lapsen ikäero on isompi siksi, että vaati aikansa saada mies vakuuttuneeksi siitä, että perheeseemme kuuluisi tulla vielä yksi lapsi ;-)

Lapsi viisi siksi, että vielä 3. ja 4. lapsen jälkeen tuntui, että joku kolkutteli siellä jossain odottamassa pääsyä meidän perheemme jäseneksi.

Nyt on niin auto kuin perhelukukin täynnä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä