Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko joululahjan kummilapselle, jonka kanssa et ole tekemisissä (välit poikki vanhempiin)?

Vierailija
16.10.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, että välit noin poikki ettei voi lapseenkaan pitää yhteyttä :/. Onko minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
2/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärilahjan laitoimme postissa vaan eipä kuulunut siitä edes kiitosta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummius on siis pyhä velvoite ostaa tavaroita, ei antaa aikaansa ja läsnäoloaan.

Vierailija
5/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lapsi on joskus isovanhemmillaan? Voisitteko silloin tavata?

Vierailija
8/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut jo monta vuotta. En katso kummisuhteen katkenneen vaikka vanhempien kanssa ei pidetä yhteyttä

Vierailija
9/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummius ei ole lahja-automaatti. Jos vanhemmat eivät vaivaannu pitämään yhtyttä, ei sitä voi yksipuolisesti vaatia kummilta. Vanhempien pitäisi ajatella lapsensa parasta, ei sitä voi vaatia vain kummilta. Sitäpaitsi, lahjojen saaminen ei ole ' sitä parasta' . Siis jos se on ainoa asia jota kummilta täällä odotetaan...

Vierailija
10/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia ei myöskään lapsella enää ole. Tähän asti olimme ainoita lähisukulaisia.

ap

Vierailija
11/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse antaisin lahjan!

Vierailija
12/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä enää yhteyttä kummilapsen vanhempiin (eivät ole sukua). Tein itse lahjan viime jouluna, mutta kiitosta ei kuulunut, eikä edes kutsua lapsen syntymäpäiville helmikuussa. Lapsen äiti on aika rasittava tyyppi, sellaista besserwisser-sorttia, mutta on ollut paljon muitakin syitä, miksi emme ole yhteyttä pitäneet vaikka samalla paikkakunnalla asutaan. Mutta eihän se lapsen vika ole. Lapsi on nyt 5-vuotias. Nyt mietin, pitäisikö vielä vaivautua lahjanhankintaan. Tavarat ja ylipäänsä aineellinen hyvä on tälle perheelle tärkeää. Ehkäpä itse askarreltu lahja viime jouluna ei ollut tarpeeksi hieno, vaikka näin ihan vaivaakin sen eteen.

Vierailija
13/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmaankin on hyvillään, jos kummi muistaa. 7-vuotiaalle tytölle voi ostaa melkein mitä vain pikku tyttöjen tavaraa, kun he yleensä eivät vielä ole mitään nirsoja. Vot olla lapsen ystävä, vaikket olisikaan hänen äitinsä ystävä.

Vierailija
15/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain postin kautta, joka ei liian iso.

Mm. tyttöjen aluvaatesetti tai barbi. nämä ainakin olen ostanut aikaisempina jouluina.

Vierailija
16/16 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti luulevat, että heissä on vikaa, vaikka kyse on aikuisten jutuista