Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli Kotivinkin joululehti, olipa pettymys!

Vierailija
04.11.2010 |

Ei niin ensimmäistäkään mielenkiintoista juttua, ohjetta, vinkkiä! Toivottavasti se ruokalehti on parempi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin; ei oikaastaan mitään uutta, vaan samat imelletyt perunalootat oli tässäkin kuin muissa joululehdissä joka vuosi. Plaah.

t.ap

Vierailija
2/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans tullut varmaan alusta asti ja nyt meinaan perua. Ei mitään uutta. Toivottavasti edes tuossa ruokalehdessä on jotain käyttökelpoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia en tilannut enää tänä vuonna.

Vierailija
4/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän mun omani viipyy????

Vierailija
5/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kruunasi se kun lehti oli kastunut litimäräksi postilaatikossa -kaupasta olisin saanut kuivan...heh.

Vierailija
6/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi surkea, pettymys.

Joulu oli kaukana tästä lehdestä. En enää tilaa ensi vuonna. Olen joka vuosi aiemmin tilannut, tai ostanut.

Vierailija
7/10 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroitte, itse harmittelin, etten tilannut lehteä, nyt ei harmita enää.

Antakaa palautetta kaikki lehteen pettyneet, jos saataisiin ensi vuodeksi parempi lehti!

Vierailija
8/10 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnettiin samanlaista pettymystä. Ei mitään kiinnostavaa eikä jouluisia ideoita. :(

Vierailija
9/10 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan onneton. Olen aina tilannut sen, eikä ole koskaan ollut näin mitätön kuin nyt. Jotain onnettomia askarteluohjeita, eikä mitään joulukotijuttuja. NIitä pitisi olla ainakin 5-6kpl joululehdessä, niissä sitä lukemista ja katsomista on. toivottavasti se leivontalehti ei ole samanlainen pannukakku! En usko, etä ensi jouluna enää tilaan tätä, kun on niin paljon kivoja joululehtiä kaupoissa. Selaan ensin, siten ostan.

Vierailija
10/10 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä ettei ole hyvä lehti, kun ekaa kertaa vuosiin jätin pitkin hampain sen tilaamatta. Se on ollu muka aina niin ihana ja tärkeä...

Ajattelin, että voin lukea ne jemmassa olevat männävuosien lehdet uudelleen ja uudelleen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme