Tuli Kotivinkin joululehti, olipa pettymys!
Ei niin ensimmäistäkään mielenkiintoista juttua, ohjetta, vinkkiä! Toivottavasti se ruokalehti on parempi.
Kommentit (10)
Mulle on kans tullut varmaan alusta asti ja nyt meinaan perua. Ei mitään uutta. Toivottavasti edes tuossa ruokalehdessä on jotain käyttökelpoista.
sen takia en tilannut enää tänä vuonna.
Kaiken kruunasi se kun lehti oli kastunut litimäräksi postilaatikossa -kaupasta olisin saanut kuivan...heh.
Oli tosi surkea, pettymys.
Joulu oli kaukana tästä lehdestä. En enää tilaa ensi vuonna. Olen joka vuosi aiemmin tilannut, tai ostanut.
kun kerroitte, itse harmittelin, etten tilannut lehteä, nyt ei harmita enää.
Antakaa palautetta kaikki lehteen pettyneet, jos saataisiin ensi vuodeksi parempi lehti!
Täällä tunnettiin samanlaista pettymystä. Ei mitään kiinnostavaa eikä jouluisia ideoita. :(
siis aivan onneton. Olen aina tilannut sen, eikä ole koskaan ollut näin mitätön kuin nyt. Jotain onnettomia askarteluohjeita, eikä mitään joulukotijuttuja. NIitä pitisi olla ainakin 5-6kpl joululehdessä, niissä sitä lukemista ja katsomista on. toivottavasti se leivontalehti ei ole samanlainen pannukakku! En usko, etä ensi jouluna enää tilaan tätä, kun on niin paljon kivoja joululehtiä kaupoissa. Selaan ensin, siten ostan.
Siis hyvä ettei ole hyvä lehti, kun ekaa kertaa vuosiin jätin pitkin hampain sen tilaamatta. Se on ollu muka aina niin ihana ja tärkeä...
Ajattelin, että voin lukea ne jemmassa olevat männävuosien lehdet uudelleen ja uudelleen..
tämäkin; ei oikaastaan mitään uutta, vaan samat imelletyt perunalootat oli tässäkin kuin muissa joululehdissä joka vuosi. Plaah.
t.ap