Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.net: vaatteet pakettina vai yksittäin?

Vierailija
04.11.2010 |

eli minulla on paljon melko uusia naisten vaatteita, niin mietin onko järkevämpi laittaa vaatteita pieninä paketteina vai ihan yksitellen.

mitä plussia ja miinuksia olette myyjänä huomanneet, tai ostajana miettineet? Luin jostain, että moni laskee esim. niin, että maksaa 1e/vaate, ei yhtään enempää, jos kyse on vaatepaketista. Onko tämä yleistäkin?

Lähinnä ajattelin, että myisin muutaman samanlaisen, mutta erivärisen topin pois, niin eikö ole ihan järkevä pistää pakettina(esim. 3kpl), kuin alkaa myymään yksittäin 2-3e hintaan?

kiitos jos huutiskonkarit ja muut minua enemmän ymmärtävät jaksavat vastailla.

(olen siis aloittelija)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OSTA PAKETTEJA!

Vierailija
2/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OSTA PAKETTEJA!

no kiitos vastauksesta. onkohan muita mielipiteitä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänkuntoisista saanut jopa hyvin rahaakin, ja jos kunto on ollut tyydyttävää, olen päässyt helpolla isosta määrästä eroon.

Ostanut olen myös lasten vaatteita pakettina. Aikuisten vaatepaketteja olen katsellut. Näkeehän niitä huuto.netissä olevan ja siisteistä hyväkuntoisissa paketeissa hintakin nousee aika korkeaksi.

Vierailija
4/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes avaa paketti-kohteita... Ehkä joku 3vaatetta voisin osataa kerralla mutta en todellakaan mitään sadan euron pakettia, joita esim. lastenvaatteissa näkee!

Vierailija
5/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus löytyy joitain huutopaketteja missä useampia vaatteita (esim.10 tai enemmän) on kunnoltaan ja ulkonäöltään sellaisia mitä voisin itse ostaa. Mutta niillä on joko hintavaraus järkyttävä tai jo monta kymmentä huutajaa (mikä on tietysti myyjälle vaan hyväksi). Itse olen esim. samanlaisia toppeja, erivärisenä laittanut ns. pakettiin. Toki voi olla että joku haluaisin niistä topeista vain yhden... Mutta osaavat kysellä erikseen elleivät pakettina halua, ja myyjänä päätät myytkö erikseen vai pakettina :)

Vierailija
6/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos yksittäin niin pitäisi sitten olla tosi kiva vaate...

Mutta jos laitat isomman paketin, kannattaa laittaa vaan samankokoista ja tyylistä samaan paketttiin. Ja kaikista vaatteista kannattaa olla selkeä kuva. Ei taida mennä kaupaksi ne jossa on yksi kuva missä epämääräinen kasa jotain vaatteita.

Vaikka paremman hinnan saatat saada jos myyt yksittäin jos siis vaatteet ovat oikeasti vielä muodikkaita ja kivoja ja siistissä kunnossa. Enemmän vaan vaivaa...

Helpoiten mielestäni itse pääsee tuolla vaatepaketilla..

Vierailija
7/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun haluan päästä nopeasti vaatteista eroon. Yleensä huutajia riittää kunhan kaikki vaatteet ovat saman kokoisia ja hyväkuntoisia. Lähtöhinnan olen laittanut alhaiseksi, yleensä 10 euroa. Olen saanut monta pakettia myytyä hyvään hintaan.

Jos itse huudan vaatepakettia niin mietin paljonko olisin kustakin vaatteesta valmis maksamaan ja niiden yhteenlaskettu summa on se minkä maksimissaan maksan.

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen laittanut aina pojan vaatteet pakettina menemään, kun ovat jääneet pieneksi. Paketit ovat olleet tosi isoja, kun siellä on ollut oikeastaan kaikki tietyn koon (esim. 74) vaatteet bodeista yöpukuihin, osia jotain 70. Hintaa olen saanut vajaan satasen pintaan lähes joka kerta, hintavarausta en ole laittanut, mutta lähtöhinnan olen yrittänyt laskeskella suunnilleen sopivaksi (esim. bodeille hintaa noin 0,10 €/kpl, paremmille paidoille 3 €/kpl jne.). Suurimpana hyötynä näen sen, että pääsen kerralla pienistä vaatteista eroon, kun meillä on tosi rajalliset säilytystilat kotona.

Vierailija
9/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kasvaa ja usein tiettyä koko tarvitaan paljon ja erilaisia vaatteita. Aikuinen taas tarvitsee tietyn vaatteen tai max muutaman. Useampi on sitten heräteostos.

Ja todennäköisyys, että usean vaatteen pakettiin osuu monta miellyttävää ja sopivaa on aika pieni. Jotain toppeja voi kyllä niputtaa noin.