Strippibaariin varpajaisissa??
Mies sitten otti ja meni varpajaisissaan strippibaariin. Olen ollut töissä tissibaarissa (tiskin takana, en tangon ympärillä ;o) ), joten sinänsä homma on tuttua ja mies saa kyllä puolestani halutessaan niissä käydä, mutta nyt kyllä kolahti. Sanokaas, loukkaannuinko suotta, onko varpajaiset todella niin "äijä-bileet" että tuo on ok? Musta siinä kohtaa kun oma vaimo on kotona jalkoväli hajalla ja kroppa pilalla, on aika julmaa mennä juhlimaan uutta perheenjäsentä katselemalla strippareita. Kauaa eivät kuulemma olleet (niinkuin se nyt mitään pelastaisi)...
Kommentit (8)
Olisin varmaan kilahtanut ihan täysin.
Ylipäänsä en ymmärrä, miksi pitää viettää jotakin varpajaisia (=ryyppäjäisiä).
Nainen tehnyt kauhean työn raskauden ja synnytyksen kanssa ja mies häviää baariin juhlimaan sitä, että on osannut ruikata siemenet oikeaan reikään.
Sitä paitsi, varpajaiset ovat alunperin olleet naisten juttu....
Onko lapsen syntymä joku muiden naisten katselun ja läähättämisen aihe? Ei mitenkään kunnioittavaa omaa naista kohtaan. Epäilisin aika rankasti, mitä muuta "kivaa" tulee vielä tapahtumaan, jos tunneälyn taso on tuota luokkaa. Ihan keskenkasvuisten touhua.
Selitys oli tietysti se että "ei mua olis kiinnostanu mutku Pekka halus ni ajattelin ettei sua haittaa kun ei sua muulloinkaan haittaa". Hauskinta on se että miestä ei todellakaan kiinnosta ne paikat, mutta mikä hel**tti siinä oli ettei osannu sanoa omissa juhlissaan että ei kiitos, ei nappaa. Toi "tunneäly" oli juuri se sana mitä oon hakenu, kiitos siitä, se taitaa tosiaan meidän ukolla olla hyvin heikko. Jotenki loukkaannuin myös vauvan puolesta, ei strippibaari ole oikea paikka juhlistaa meidän pikku prinsessaa. Musta varpajaisissa kuuluu juoda konjakkia sikariklubilla (ehkä hieman karrikoitu esimerkki, mutta kuitenkin). Tietääkö kukaan ketään jonka mies olis tehny samat? Tyhmä ei edes tajua miten paljon loukkas...
-Ap
4, kerro lisää "naisten varpajaisista"? En ole kuullutkaan ennen?
baari siinä missä muutkin, aika kallis vain.
Törkeysasteikolla: 6/10
Tökeryysasteikolla: 8/10
Noi paikat sopisi paremmin polttareihin.