Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luuranko sulla kolisee kaapissa?

Vierailija
04.11.2010 |

Nyt kun on yö, niin luurangot esiin! Mikä luuranko sulla on? Onko edes kaikilla sellaista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia en kehtaa kertoa, mutta aikoinaan tein niin että kuuntelin miesystävän vastaajaa, asensin sen ja pystyin kuuntelemaan...ihmettelin miten ulkopuolinen pystyy tekemään niin. No, ei siellä muuta ollut kuin ulkomaalaisen naisen puhetta, kieli oli niin vaikeaa etten ymmärtänyt..

Siis soitin puhelimeen ja se yhdistyi vastaajaan jota ei oltu aktivoitu käyttöön.

Vierailija
2/32 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin yhden luokkakaverin puolivahingossa tarkkiluluokalle. Kaverilla oli keskittymisvaikeuksia ja sai viimeisen varotuksen, jos vielä tekee jotain joutuu tarkkiluluokalle. Kaveri tsemppasi huimasti ja hänen vanhemmat tukivat paljon, että olis voinut olla tavallisella luojkalla. Odotin koululla bussia ja kirjoitin ikkunalaudan täyteen sen tyypin nimiä "pekkahirviö" kävi täällä ynms. Ajattelin että saan ne putsattua pois, mut unohdin. Seuravana päiväänä koko luokka oli kauhuissaan ja tätä kaveria tentattiin ja pakotettiin kakistamaan totuus ulos, että on sen kolttosen tehnyt. Lopulta hän painostuksen alaisena tunnusti ja joutui tarkkailuluokalle, isoonkouluu kauas. En pystynyt sanomaan, että minä se olin ja nyt vasta aikuisena olen paljastanut asian miehelleni, kamala syyllisyys seurannut läpi elämän, olen niin anteeksi pyynnön velkaa!

(en tosin tiedä osasinko kopioida oikean viesti ja oikein)

Itsellä näitä riittää myös: alkkis isä, itsetuhoista käytöstä teininä ja myöhemminkin ymsyms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen muodostanut uuden identitettin stadilaisena. Olen muuttanut tänne 19-vuotiaana Jyväskylästä. Häpeän kotikaupunkiani niin paljon että annan ihmisten ymmärtää että olen kotoisin stadista. Opettelin heti stadin murteen ja stadilaiset tavat. Olen joutunut sepittämään tarinoita nuoruudestani niin että ne sopivat uuteen identiteettiin. En pidä mitään yhteyttä lapsuudenystäviini.

Vierailija
4/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vielä naimisissa exän kanssa.

Vierailija
5/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ystäväni miehestä, joka tosin on nyt ex.

Niin lähellä mutta kun ei voi..

Vierailija
6/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde naimisissa olevaan, 26 vuotta vanhempaan työkaveriini... Kyseessä täysin seksisuhde, ei sen syvempää. Kesto oli puolisen vuotta. Oi niitä aikoja... :)

Vierailija
7/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia en kehtaa kertoa, mutta aikoinaan tein niin että kuuntelin miesystävän vastaajaa, asensin sen ja pystyin kuuntelemaan...ihmettelin miten ulkopuolinen pystyy tekemään niin.

No, ei siellä muuta ollut kuin ulkomaalaisen naisen puhetta, kieli oli niin vaikeaa etten ymmärtänyt..

Vierailija
8/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin salattu, ollakseen niin vakava.

Vierailija
9/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miessuhteita ennen avioliittoa. Osa salattuja juttuja, osa kerrottu ääneen. Tässä päivänä muutamana laskeskelin "panoja", niin kyllä oikein alkoi itteäkin vituttaa...

Vierailija
10/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että ollaan eroamassa mutta ei olla kerrottu kenelläkkään vielä....

Vierailija
11/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli alkoholisti, joka ryyppäsi itsensä hengiltä. Lapsuuskotini meno oli semmoista mitä saattaa joskus jossain elokuvissa nähdä jos kuvataan oikein pahaa wt+juoppo-meininkiä.

Onneksi pääsin siitä maailmasta pois.

Toinen luuranko on vakava parantumaton sairaus.

Kummastakaan noista en halua puhua, etteivät ihmiset alkaisi määrittelemään minua niiden kautta.

Vierailija
12/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatenkaan en kauheasti läheisilleni puhu, muuta kuin miehelleni

Vierailija
13/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatenkaan en kauheasti läheisilleni puhu, muuta kuin miehelleni

Niin täälläkin.

Vierailija
14/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt hävettää sen ajan sinisilmäisyys ja julkinen esiintyminen sen kanssa. Onneksi suurin osa läheisistä ei tiedä siitä mitään. Yritän pitääkin asian niin...

Vierailija
15/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden suhde ulkomaalaiseen mieheen

kyllä nyt hävettää sen ajan sinisilmäisyys ja julkinen esiintyminen sen kanssa. Onneksi suurin osa läheisistä ei tiedä siitä mitään. Yritän pitääkin asian niin...

Voimahali.

Vierailija
16/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan läheisistä ei tiedä.

Vierailija
17/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ahmimisvammaisuutta....

Vierailija
18/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurankoja löytyy...aika monta.

Itsemurhayritys lääkkeillä teini-iässä. Nuorena aikuisena anoreksiatyyppinen syömishäiriö, bulimista käyttäytymistä. Muutaman vuoden ajan aika reippaasti irtosuhteita miesten kanssa. Jossain vaiheessa teininä näpistelin vaatteita, mutta se tuskin on ihan kamalan kummallista.

Toisen lapsen synnyttyä (itse jo olin ihan kypsässä iässä) synnytyksen jälkeinen masennus, joka tavallaan vieläkin tuo "mausteensa" arkeen. Tai sitten vaan yleistynyt ahdistuneisuushäiriö tms.

Olen hoitoalalla, alani tarkemmin on mielenterveystyö. En ole käynyt terapiassa, joskus muutaman kuukauden psykologilla itse, ongelman ollessa ajankohtainen. Onkohan oma taustani vahvuuteni vai heikkouteni? Aina on tuntunut siltä että vahvuuteni, mutta kuormitun kyllä ehkä keskivertoa enemmän muiden ongelmien hoitamisesta...Välillä haaveilen helpommasta alasta, mutta tämä ala on minulle kuitenkin se, mihin haluan voimavarani laittaa. Haluan kunnon takoituksen työlleni, koska olen itse joskus voinut aika pahoin, ja toivon että voisin jonkun muun oloa helpottaa :)

Vierailija
19/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia en kehtaa kertoa, mutta aikoinaan tein niin että kuuntelin miesystävän vastaajaa, asensin sen ja pystyin kuuntelemaan...ihmettelin miten ulkopuolinen pystyy tekemään niin. No, ei siellä muuta ollut kuin ulkomaalaisen naisen puhetta, kieli oli niin vaikeaa etten ymmärtänyt..

Vierailija
20/32 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi