Erobuumi näkyy kaveripiirissäkin
Viime aikoina tietooni tulleet erot tai erittäin vahvat eroaikeet:
1) Henkilö 1 teki lapsen pitkäaikaisen avomiehensä kanssa, yhteisestä päätöksestä. Noh, kävipä ilmi, että mies ei haluakaan osallistua lapsenhoitoon mitenkäään. Lapsi on nyt 3-vuotias, ja mies on kaiken kaikkiaan ollut kaksi kertaa lapsen kanssa ulkona leikkimässä. Kun lapsi tuli taloon, niin miehestä tuli sohvalla röhnöttävä sovinisti, jonka mielestä kaikki vastuu kodista ja lapsesta kuuluu vain ja ainoastaan äidille. Tulos: nainen etsii itselleen ja lapselleen uutta kotia. (Nainen on akateemisesti koulutettu, vanhoilla päivillään lapsen tehnyt)
2) Henkilö 2: vahinkoraskaus muutamamn kuukauden deittailun jälkeen, jossa ei oltu edes tosimielellä liikkeellä. Mies on tyylipuhdas kusipää. En voi edes alkaa luetella miehen pahimpia juttuja, koska hänet tunnistaisi. Tulos: Nyt on sitten naisen mitta tullut täyteen, lapsi on kaksivuotias, ja avoero tulossa. (tavallisessa työpaikassa oleva kaikin puolin normaali ja tavallinen nainen, jolle kävi huono säkä)
3) Henkilö 3: Naisella kolme lasta edellisestä avioliitosta, aloitti salasuhteen toisen miehen kanssa, erosi, muutti yhteen uuden miehen kanssa ja teki lapsen hänelle miehen toivomuksesta. Noh, mies onkin täysi sika, joka viettää kaiken aikansa lukuisten harrastustensa parissa ja morkkaa naisen aikaisempia lapsia. Tulos: nainen on meille ystävilleen ilmoittanut että kunhan vauva kasvaa ja on noin 1,5vuotias, niin hän muuttaa pois. (Nainen on työtön merkonomi, pätkätöitä tehnyt lastenteon ohessa)
Hienolta vaikuttaa... Niin ja ilmoitin naisten taustat siksi, että näkee ettei erobuumi rajoitu vain tiettyyn sosioekonomiseen ryhmään. Kantasuomalaisia ovat kaikki, eivätkä kuulu mihinkään vähemmistööön.
Kommentit (3)
1) Mies sovinisti.
2) vahinkoraskaus ja mies tyylipuhdas kusipää.
3) salasuhde ja mies onkin täysi sika.
No naisessahan ei ole vikaa, mies vain on kusipää aina.
Mua alkaa oikeasti kyrsimään tämä että "nykyään erotaan helposti"...aaargh.
Kai mun olisi pitänyt jatkaa suhdetta alkoholistiin joka joi ja pelasi kaikki rahamme. Pari vuotta siihen meni että tajusin että en voi häntä auttaa eikä hän itsekään ollut halukas hakemaan apua...
Mä oon sitä mieltä että erotaan liian helposti, mutta jos vain toinen haluaa yrittää korjata suhdetta niin ei siinä kauheasti vaihtoehtoja ole.