Törkeä mamma tänään bussissa
Yleensä en juuri ajattele muista ihmisistä mitään,mutta tänään pisti silmiin,mamma tuli bussiin rattailla,lapsi oli n.2-vuotias.Lapsella oli päällään todella kuraiset sadevaatteet,mamma jättti sitten rattaat siihen ja meni lapsen kanssa jonnekkin bussin takaosaan istumaan..mun mielestä aika törkeää,ensiksi sen takia kun menivät niillä kuraisilla vaatteilla toiseksi eräs äiti ei päässyt vaunuillaan bussiin,kun molemmat vaunupaikat varattuna..näin siis Helsingissä
Kommentit (13)
se vaunupaikka ollut varattuna vaikka lapsi olisi istunut vaunuissakin.
miksi toiset saisi ajaa bussilla ja toiset ei!
Se joka tulee sinne eka saa ajaa! Se kurahousumamma oli eka. Turha nyrpistellä!
tuota kyllä törkeäksi sanoisi... vähän ajattelemattomaksi korkeintaan. Saati että jaksaisin siitä vielä tännekin kirjoittaa tuohtuneena.
jos se eka kurahousumamma unohti vaunut poikittain, miksi se toka mamma joka haluaa bussiin ei huuda että hei minä haluan kyytiin, voisiko joku laittaa ne vaunut kunnolla että toisetkin mahtuu. Kyllä yleensä ihmiset osaa puhua.
En näe mitään törkeää tuossa tapauksessa.
kuravaatteissa ei saa mennä bussiin?
Voihan olla, että lapsi voi paremmin kun istuu äidin kanssa kuin jos olisi rattaissa.
Jos ei joku tule itse automaattisesti siirtämään. Ainakin siis tyhjiä vaunuja.
sä istuit persiilläs ja katselit vierestäsi. Miksi et siirtänyt niitä rattaita suoraan että toiset rattaat olisivat mahtuneet. :-o
..villakangastakilla istuimmelle, josta on juuri poistuntu mamma ja kurahaalaritenava. Kait päiväkodissa voi haalarin riisua, ettei tarvitse bussiin tulla sottaavat vaatteet päällä. Onko laiskuus hyve?
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Mutta onhan se takakäteen närkästely, päivittely ja tuomitseminen niin paljon helpompaa kuin yksien tyhjien vaunujen siirtäminen toiseen asentoon.
Sitä kuraproblematiikkaa en ymmärtänyt.
sä istuit persiilläs ja katselit vierestäsi. Miksi et siirtänyt niitä rattaita suoraan että toiset rattaat olisivat mahtuneet. :-o
en mä kehdannut alkaa siirtelee jonkin toisen vaunuja! Se olis vielä tullut ja hakannut mut. Tai alkanut huutaa että olen varas jos kosken niihin.
tai syytetty varkaaksi kun olet hengaillut tuttujsesi kanssa Tallinnan aukiolla?
tunkea ne vaunut? Takapenkillekö???