Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saa valkoiset hampaat!! (halvalla)

Vierailija
03.11.2010 |

huomasin järkytyksekseni että mun hampaat on kellastunu aika rajusti.

mulla on muuten erittäin hyvä kuntoiset ja reiättömät hampaat mutta keltaiset.

en halua mennä kalliiseen valkaisuun hammaslääkäriin.

onko joku hammastahna joka oikeasti auttaa?

cittarissa näin hampaidenvalkaisu settejä/aineita.

onko ne vaan rahan tuhlausta?

aamulla pesin ruokasoodalla ja väri hieman vaaleni. muttei läheskään tarpeeksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut SmileAway-menetelmän tehokkuuteen. Sama menetelmä, jota hammaslääkärit käyttävät.

Valkaisun pytyy tekemään kotona. Ei siis tartte lähteä minnekään. :)

http://www.tavaratalot.com/2011/10/smileawayfi.html

Vierailija
2/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut SmileAway-menetelmän tehokkuuteen. Sama menetelmä, jota hammaslääkärit käyttävät. Valkaisun pytyy tekemään kotona. Ei siis tartte lähteä minnekään. :) <a href="http://www.tavaratalot.com/2011/10/smileawayfi.html" alt="http://www.tavaratalot.com/2011/10/smileawayfi.html">http://www.tavaratalot.com/2011/10/smileawayfi.html</a&gt;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SmileAwaylla, pysyy hymy kaukana...

Itse olen tyytyväinen Yotueliin, eli apteekeissa ja tavarataloissa myytävään (käsittääkseni yhä ainoaan) todistetusti turvalliseen valkaisevaan hammastahnaan. Maksaa noin 8€ tuubi ja tuntuu toimivan. Plussaa on, ettei ärsytä eikä vaahtoa ja hoitaa ikeniä :)

Vierailija
4/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SmileAwaylla, pysyy hymy kaukana...

Itse olen tyytyväinen Yotueliin, eli apteekeissa ja tavarataloissa myytävään (käsittääkseni yhä ainoaan) todistetusti turvalliseen valkaisevaan hammastahnaan. Maksaa noin 8€ tuubi ja tuntuu toimivan. Plussaa on, ettei ärsytä eikä vaahtoa ja hoitaa ikeniä :)

Vierailija
5/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen kusetus: hampaiden valkaisuaineet maksavat vähintään sen 150 euroa eikä ole oikein varmuutta jääkö siihenkään..

Tero

Vierailija
6/23 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhiteStripe:seja. Joko Ebayn kautta tai toisaalta.

Vierailija
7/23 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ammattilaisen tekemä valkaisu : Hollywood Smile ym..vertaa vaikka hintoja yritysten netti tai fb sivuilla. Aina löytyy tarjouksia. Älä kuitenkaan osta kevyt valkaisua se ei välttämättä riitä.

Vierailija
8/23 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rahaa säästävä neuvo: Lakkaa juomasta kahvia, kokista ja punaviiniä.

Vierailija
9/23 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ihan ammattilaisella valkaisussa, ja näin ollen suosittelen ihan kunnon valkaisua eikä "kevyt valkaisua" sillä jos kevyt ei riitä niin taas menee rahaa lisää. Laser valkaisu esim. Hollywood Smile on todella hintansa arvoinen.

Vierailija
10/23 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan ebayn kautta jenkeistä White Stripes-valkaisuliuskoja. Paketti maksaa muistaakseni n. 30 euroa, ja teho on taattu! Hampaani ovat erittäin valkoiset ja saan paljon kehuja kauniista hymystäni. En juo kahvia, punaviiniä enkä kolajuomia, enkä myöskään tupakoi, joten hampaani myös pysyvät kauan valkoisina. Teen valkaisun parin vuoden välein, mutta jos tupakoit ja/tai nautit edellä mainittuja juomia, tulos ei varmaankaan ole yhtä pitkäkestoinen.

Vierailija
11/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on yks ohje jos uskaltaa kokeilla... toimi mulla!!

1 iso mansikka tai 2 pientä

1 rkl soodaa

Muussaa mansikat ja sekoita sooda joukkoon. Pese hampaat seoksella jonka jälkeen tavallisella hammastahnalla.

Vierailija
12/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:48"]

Täs on yks ohje jos uskaltaa kokeilla... toimi mulla!!

1 iso mansikka tai 2 pientä

1 rkl soodaa

Muussaa mansikat ja sekoita sooda joukkoon. Pese hampaat seoksella jonka jälkeen tavallisella hammastahnalla.

[/quote]

Tällä saa myös poistettua kiilteen hampaista. Eikä sitä saa enää takaisin. Sen menettämisen jälkeen hampaat alkavat reikiintyä ihan vauhdilla ja myös vihlominen tulee tutuksi. Eli älkää missään nimessä sortuko soodajuttuihin!

Vierailija
13/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa hammas lääkäritkin suosittelevat pesemällä hampaat silloin tällöin ruoka soodalla ja vedellä.. Kysy vaikka ihan itse sillä näin se on..

Vierailija
14/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:28"]

itse asiassa hammas lääkäritkin suosittelevat pesemällä hampaat silloin tällöin ruoka soodalla ja vedellä.. Kysy vaikka ihan itse sillä näin se on..

[/quote]

No eivät todellakaan suosittele.

Vierailija
15/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodaa ei kannata käyttää, koska se naarmuttaa hammaskiillettä.

Apteekista saa IWhite-paketin, joka on tietääkseni suht turvallinen. Maksaa noin 50€.

Vierailija
16/23 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä blogistä löysin kattavan määrän ohjeita hampaiden valkaisuun kotona, kokeilin muutamaa ja ne valkaisi vähän. Eniten tulosta tuotti kyllä noi hampaidenvalkaisuliuskat.

Vierailija
17/23 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:46"]

Tästä blogistä löysin kattavan määrän ohjeita hampaiden valkaisuun kotona, kokeilin muutamaa ja ne valkaisi vähän. Eniten tulosta tuotti kyllä noi hampaidenvalkaisuliuskat.

[/quote] Sori linkki unohtu  ^_^

http://www.valkaisukonstit.blogspot.fi/

Vierailija
18/23 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihan oikeasti hammaslääkärillä konsultoimassa jos häiritsee. Ei noista kotituotteista saa pitkäaikasta apua, se vaikutus on aina vaan tilapäinen

Ite kävin valkasemassa täällä http://www.smiledesign.fi/smiledesign/palvelut/esteettinen-hammashoito

Vierailija
19/23 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä reikiäkin mutta väriä olisi kiva saada kotikonstein vaaleammaksi.

Vierailija
20/23 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä valkaisu voi olla kallista ja ne käyttää nimenomaan vetyperoksidia, joten ei sekään ihan turvalliselta kuulosta. Itse mieluummin kokeilisin vähän hellävaraisempia keinoja, vaikka sitten tulokset eivät vuosia kestäisikään.

Kotikonsteja hampaiden valkaisuun on varmasti monia, mutta liika on liikaa kuten kaikessa. Toki jotkut aineet hankaa hampaita jos niitä liikaa käyttää, mutta en nyt usko että hampaat tippuu kun kerran kokeilee ruokasoodaa.

Tässä vielä joitakin vinkkejä ruoka-aineksilla valkaisuun

https://www.whitening.nu/fi/hampaiden-valkaisu/vaihtoehtoiset-kotikonst…

Kokeilin itse mansikkaa, kun siitä iltiksessäkin puhuttiin. Ehkä pieni ero oli havaittavissa, mutta ei haitannut kun kokeilu oli kuitenkin ihan ilmainen oman maan mansikoilla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme