Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole koskaan ollut mitään hyötyä mistään koulutuksesta.

Vierailija
03.11.2010 |

Laulamaan opin kotona. Ruokaa opin laittamaan kotona. Käsitöitä opin tekemään kotona. Rahaa opin käsittelemään kotona. Asioideni hoitamista en koulussa oppinut.

Koulu hajoitti itsetuntoa ja sai tuntemaan, että en kelpaa mihinkään ja että koulu todella lajittelee ihmiset: sinä et kelpaa sinne/tänne - sinä kelpaa sinne/tänne jne. Liikuntatunnit olivat kivuliaita selälleni. Kouluterveydenhoidossa ei koulunkäyntiaikanani osattu etsiä "vikoja" lapsikehossa ainakaan minun kohdallani.

Koulussa opetettiin, että kaikki miehet ja naiset eivät fyysisesti sovi yhteen vaan tarvitsee sekin asia kokeilla ennen avioliittoa.

Kysykää lisää - olen hetken linjalla.

Terveisin

Tyhjäntoimittaja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla hyvällä maalaisjärjellä evästetty.

Vierailija
2/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomailla suoritettu ylempi korkeakoulututkinto, mutta se on vessapaperia Suomessa. Ja minulla on tietysti EUn tutkintojen vastaavuustodistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikesta on ollut hyötyä. Kielistä, kieliopista, jopa matikasta, varsinkin geometriasta. samoin kuviksesta ja jopa musiikista. Yleistieto on tietty tärkein, en ole varmasti kaikkea itse lukenut kirjoista. Mulla taas ei ole loppututkintoa, mutta töitä on aina riittänyt, ja työtehtävät on muuttuneet haastavammiksi.

Vierailija
4/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterin papereillani voisin kans pyyhkiä persusta, kun ei niistä muuhun ole. Töitä en ole saanut muuta kuin ihan tavisduuneja, joissa muut käy peruskoulupohjalta. Yks luuseri

Vierailija
5/5 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on kyllä ollut hyötyä kaikista kouluista joissa olen käynyt, peruskoulusta sain pohjaa lukioon, lukiosta AMK:hon ja sieltä valmiuksia töihin, joita teen nykyään vakituisena työntekijänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä