Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että 20v munuaisensa ryypännyt pääsee elinsiirtojonoon?

Vierailija
03.11.2010 |

Eikö itseaiheutetut munuaisongelmat tulisi hoitaa kaikista viimeisimpinä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi hoitaa ollenkaan tai itse saisi kustantaa jokaisen euron. Voisi oppiakin nämä luuserit jotain!!

Työnarkomaani, joka ei muuta kuin stressaa työnsä kanssa, tekee töitä aamusta iltaan, vaikka lääkäri on varoittanut asiasta ja käskenyt ottamaan iisimmin, sitten tulee infarkti?

Pitäisi jättää hoitamatta, ihan itseaiheutettua toikin?

Vierailija
22/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietämätön ihminen lääkitsee korkeakuumeista influenssaa suurilla ketorin annoksilla ja aiheuttaa itselleen munuaisten vajaatoiminnan ja dialyysin tarpeen? Tuleeko hänen saada uusi elin, kun tyhmyyttään on munuaisensa pilannut?

Entä valkoista kärpässientä syönyt akuutin maksatuhon saanut ihminen?

Mihin vedetään raja?

Jos joku muu on ne kerännyt ja tarjonnut niistä tehtyä ruokaa, niin ehkä sitten voitaisiin antaa armon käydä oikeudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aiheutettua. Tyyliin mahahaava tulee kun olet stressannut itseäsi liikaa, juonut kahvia ja voimakkaasti maustettuja ruokia vuosia -> ei hoideta. Himourheilijat saavat usein vammoja, jotka ovat itse aiheutettuja. Entäs tapaturmat, "itse menit sinne katolle pudottamaan lehtiä, sen siitä saa kun on niin tymä"

Vierailija
24/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aiheutettua. Tyyliin mahahaava tulee kun olet stressannut itseäsi liikaa, juonut kahvia ja voimakkaasti maustettuja ruokia vuosia -> ei hoideta. Himourheilijat saavat usein vammoja, jotka ovat itse aiheutettuja. Entäs tapaturmat, "itse menit sinne katolle pudottamaan lehtiä, sen siitä saa kun on niin tymä"

Tai lääkkeistä. Kuten kortisoni ja tulehduskipulääkkeet. Mutta siis oma vika anyway.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi