Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein lapsenne ovat hoidossa isovanhemmilla?

Vierailija
03.11.2010 |

Mietin, että onko 1-2 kertaa kuussa liikaa eläkkeellä oleville.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. varmaan vitun oihana parisuhde ukon kanssa, kun ootte elänyt "varastoon" laatuajan:DDD hyi saatana kuka sunlaisen kanssa voi edes elää vitun negatiivinen akka!

Teiniäiditkin ehättivät palstailemaan.

Vierailija
42/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut kertaakaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on mummoloissa joka toinen viikonloppu.

Vierailija
44/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin sanotaan että voidaan me "taas"...

on niin kiireisiä nää meidän molempien vanhemmat. Ei vaan ole aikaa ja työ vie viimeisetkin mehut.

Vierailija
45/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuitenkin lukea, että monien vanhemmat haluavat viettää aikaa lastenlastensa kanssa. Kun vanhemmat saavat hetken tauon lastenhoidosta, kummasti jaksaa taas.

Täytyypä soitaa vanhemmille ja rehellisesti kertoa mikä meillä on tällä hetkellä tilanne, tarvitsisi pienen hengähdyshetken. Toivottavasti ymmärtävät.

AP

Vierailija
46/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minun vanhemmat alle 55v. ja poika 3v.ollut heillä kolme kertaa yökylässä ja ehkä kymmenkunta kertaa jos minulla onollut pitkätyöpäivä,menoja jonnekkin.

Anopilla meidän yhteinen poika ollut 3kertaa yökylässä ja satunnaisesti joskus iltavuoroissa.

Mieheni lapset ovat olleet pari kertaa kumpikin vaikka ovat jo 5 ja 6 vuotiaat.

Yritän itse välttää lasten hoitoa sovanhemmilla,kun ainakiertele ja kaartelee kunpydän hoitoa varsinkin äitini.

Käymme yleensä erikseen viihteellä. Pari kertaa

vuodessa jotakuin menemme yhdessä,jos nyt eiolemitään häitä ym..pakollista menoa.

Ikinä isovanhemmat eivät itse ole pyytäneet,joten jos vien yökylään vien vasta illalla ja haen jo aamulla.

E atrvi sitten jälkeenpäin puhua,ettei oismillään jaksanut.

Vierailija
47/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vastaukset, kuinka monilla on paljon huonomminkin asiat, jos tai kun ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Kyllä siinä omat pikku murheet univelkoineen tuntuu aika pieniltä.

Voimia kaikille pienten lasten vanhemmille!

AP

Vierailija
48/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuitenkin totaaliyh kolmelle pienelle lapselle, jotka syntyneet 3v. sisään. Ihan tässä itse tulee lapset hoidettua.

Olkaa siis onnellisia jos on apua lastenhoidossa. Jokainenhan toki tekee itse lapsensa ja pääsääntöisesti hoitaakin. Saa kai sitä kuitenkin apuakin pyytää jos siltä tuntuu ja apua on tarjolla.

Vierailija
49/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kohta 6 v kotona ja meillä 3 pientä lasta, joita isovanhemmat ovat hyvin hoitaneet ja varmasti enemmän, jos olisin vain pyytänyt. Nyt tilanne on se, että olen todella väsynyt ja minulla on alkava masennus, josta nyt terapialla yritän selviytyä ja tämä kaikki on tullut melkoisena shokkina isovanhemmille ja etenkin äitini on kokenut syyllisyyttä, kun ei ole tarjonnut apuaan enempää, vaikka en ole sitä läheskään aina vastaanottanut.

Joten pyydä ajoissa hoitoapua ja vaalikaa parisuhdettannekin ja nukkukaa paljon. Se että ymmärtää pyytää apua ajoissa ei ole tyhmää tai itsekästä, vaan rohkeaa ja omien rajojen tuntemista. Voimia teille :)

Vierailija
50/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mummu (äitini) tiiviisti heidän elämässään mukana. Lapset vierailevat/ovat yötä usein ja mummu (eläkkeellä ja nyt 58v) hoitaa aina kun tarvitsemme.

Omat isovanhempani olivat minulle rakkaita ja tärkeitä vauvasta asti, asuimme heidän kanssaan Helsingissä siihen asti kun täytin 7v ja muutimme Savoon.

Senkin jälkeen olimme siskoni kanssa isovanhempiemme luona kaikki mahdolliset lomat ja vapaat :). Ihanaa aikaa oli........

Vaarini asui minun ja mieheni luona kuolemaansa asti.. ikävöin häntä kovasti...

Meillä on isovanhemmat olleet siis aina tärkeitä ja haluan, että omat lapseni saavat mahdollisuuden myös tällaiseen suhteeseen - äitini on samaa mieltä.

Lähdemme miehen kanssa viikoksi Egyptiin kuun lopussa ja äitini tulee meille hoitamaan lapsia siksi aikaa.

Vierailija
51/51 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isäni on kuollut

-äidilläni on ollut 18vuoden aikana ehkä 5kertaa, ei siis ole vieläkään eläkkeellä, ja hänen vuosiloman aikana nämä muutamat kerrat

-miehen vanhemmat eivät ole "olemassa", kasvattivanhemmat kuolleet jo ennen meidän avioliiton solmimista

Enpä osaa kommentoida