Haluan av:n mammat opastamaan mua elämään...
Mulla on kaks lasta. Mies jonka kanssa mietin avioeroa. ADHD diagnosoituna. Rajatilapersoona diagnosoimatta. Ammattina taide. En saa mitään aikaan. Vingun ja valitan ja haen apurahaa ja vingun lisää ja valitan kun en saa. Taulut myy huonosti. Taitelijoita on liikaa. Rakastan duuniani mutta kaikki stressaa. Päivät katoaa johonkin, katselen seiniä, lueskelen, syön. Mieli on täynnä traumoja. Olen lihavakin. Elän mieheni siivellä. Rakastan lapsiani mutta en jaksa hoitaa niitä ainakaan yksin, siksi en saa otettua eroa. Maailma tuntuu työläältä, liian vaikealta paikalta minulle. Haluaisin kaikenlaista.
Elämä karkaa.
Auttakaa.
Potkikaa mua.
Herättäkää mut.
Kommentit (9)
myös tällaiseen mukaan: kuvittelen olevani henkisesti kehittymässä ja puhelen täällä salaa rauhassa hengille ja muille eläjille. Kun yritän meditoida tai nousta ruumiista, nukahdan vaan aina vahingossa. En taida olla ihan ok. Pidän tämän kaiken hulluuden vaan salassa.
ja sinunlaisesi ihmiset joutuvat kokemaan juuri tuollaista tuskaa ja ahdistusta.
Voisi sua kai haukkuakin, mutta joidenkin vaan on oltava taiteilijoita...
Hyväksy se vaan ja ole oma itsesi.
Mulla on kaks lasta. Mies jonka kanssa mietin avioeroa. ADHD diagnosoituna. Rajatilapersoona diagnosoimatta. Ammattina taide. En saa mitään aikaan. Vingun ja valitan ja haen apurahaa ja vingun lisää ja valitan kun en saa. Taulut myy huonosti. Taitelijoita on liikaa. Rakastan duuniani mutta kaikki stressaa. Päivät katoaa johonkin, katselen seiniä, lueskelen, syön. Mieli on täynnä traumoja. Olen lihavakin. Elän mieheni siivellä. Rakastan lapsiani mutta en jaksa hoitaa niitä ainakaan yksin, siksi en saa otettua eroa. Maailma tuntuu työläältä, liian vaikealta paikalta minulle. Haluaisin kaikenlaista. Elämä karkaa. Auttakaa. Potkikaa mua. Herättäkää mut.
elattanyt!
Voisitko kanavoida taitojasi johonkin tuottavaan? Sitten voisit maalata omaksi iloksesi ilman myyntipaineita.
Mene nyt ensialkuun laakarille pyytamaan laakkeet vaivaasi.
viime aikoina on tullut mieleen ettei kukaan mun taidetta kaipaa ja oikeasti olenkin pelkkä surkea luuseri. Huoh.
Sain hieman menestystä ja nimeä aluksi taiteella ja ajattelin hetken että on siistiä olla a******** *****, että on makeeta olla minä.
Mutta nyt mulla ei olekaan mitään sanottavaa.
että olen niin adhd ja rajatilatapaus et työnantajat haistaa sen mun habituksesta kilometrin päähän. Jos olen joskus päässyt johonkin tavalliseen työhön, olen lentänyt sieltä kuukaudessa aikataulujen huonon noudattamisen, sosiaalisten tilanteiden hankaluuden, riitaantumisen, tuhruisen olomuodon takia. Ja oikeastaan en osaa mitään muuta kuin maalata.
enkä sitäkään osaa enää.
mutta sinulla on kaikkeen vastaus valmiina miksi siita ei tule mitaan.
Luuletko etta kaikki muut lahtee laulellen ja hypahdellen toihin joka aamu?
Mene laakarille ja hae laakkeet vaivaasi. Ei haittaisi jos hyppaisit vaikka suihkuun sita ennen.
Millaisiahan lääkkeitä mulle olis tarjolla. Olen syönyt jo useita masennuslääkkeitä vuosia sitten...(lihoin niistä mutta olen läski jo muutenkin). Ehkä mun pitäisi. Tämä möllöttäminen ja perseen kasvattaminen on alkanut jo kyllästyttää. Ja henkien kanssa puhuminen.
Miksi kaikilla muilla on hyvät talot ja 2000-luvun autot ja energiaa ja ulkomaanmatkoja ja järkevää sanottavaa.