Mun syliin mahtuisu vielä muutama, ruokapöydässäkin tilaa kahdelle...
Itselläni on kaksi ihanaa ja tuntuu että voisin olla vielä muutamalle se turvallinen aikuinen elämässä. Biolapsia en välttämättä tarvise enempää.
Teininä kävin lastenkodissa leikittämässä pieniä kaksosia, avustin vammaisratsastukssa.. nautin molemmista paljon :) kouluttauduin hoitoalalle, nykyään olen aikuistyössä.
Minulla olisi niin paljon halua auttaa jota kuta lasta tai nuorta eteenpäin tässä elämässä, tai vain olla läsnä kun hän tarvitsee aikuista.
En osaa ajatella mitä kautta voisin löytää tällaisen lapsen tai nuoren, onko ideoita?
Kommentit (6)
Meillä kyllä käy paljon kavereita ja vietän aikaa varhaisnuorten kanssa, mutta näillä lapsilla on 'kaikki' aika hyvin. Haluaisin tarjota läsnäoloani sellaiselle lapselle tai nuorelle jonka normaalit aikuiskontaktit ovat muuten olemattomia. Siksi pitäisi löytää 'taho' joka auttaisi meidät löytämään toisemme, koska en halua 'adoptoida' kenenkään tuntemattoman lapsia kadulta ja saada niskaani sitten vihaisia vanhempia tms.
toimii systeemilla lapsi/lapset tulevat esim joka toinen viikonloppu teille. ota yhteyttä sossuun niin saat tietoa asiasta!
johon pääsee mukaan käymällä heidän kurssin. Hienoa, että löytyy kaltaisiasi ihmisiä!
http://www.pelastakaalapset.fi/toiminta/lastensuojelutyo/tukiperhetoimi…
tarviiko sen olla jotain hienoa ja järjestettyä josta saa rahaa/palkkaa?
vai voitko olla vaann turvallinen aikuinen lapsesi kavereille? käydä heidän koulussa auttamassa. pelata asuinalueen lasten kanssa.