Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyötä tekevät miehenne/lastenne isät?

Vierailija
02.11.2010 |

Miten paljon teidän vuorotöitä tekevät kumppaninne osallistuvat arkeen kotona, lasten hoitoon jne? Nukkuvatko aamulla pitkään kun ovat iltavuorossa? Mitenkäs yövuoroissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tehdään vuorotyötä ja tasan menee kotityöt. Tai lähinnä niin että se tekee joka ennättää ja lapsen hoitokin samalla periaatteella.

Vierailija
2/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuorosta klo 14. Hereillä ollessaan hoitaa toista pientä lasta, minä toista. Olen kotiäiti, joten hoidan huushollin käytännössä yksin. Saan itse omaa aikaa tai päiväunet 10-14 välillä aina kun hän on kotona hereillä.

(eli aamut lasten kanssa ovat aina minun, mies hoitaa lounasajan ja päiväunet)

Kauppareissut teemme yhdessä. Mies ulkoiluttaa lapsia yksin enemmän kuin minä. Iltapäivän ruokia teemme kumpikin, minä yleensä muut.

Kotona läsnä 3-7 lasta

Vierailija
4/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on vapaapv tai menen iltavuoroon. Tooodella harvoin. Mutta todennäköisesti jos mies tekisi vuorotyötä olisi eri asia, niinhän se aina on. Jostain kumman syystä. Toki on niin että se joka tekee vuorotyötä pitää saada kunnolla nukuttua kun tekee yövuoroja esim. Muuten, perheessä missä joku tekee 3vuorotyötä on erittäin tärkeätä että molemmat tekevät kotityöt tasaisesti.

Vierailija
5/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaviikolla mies herää samaan aikaan kun minä ja lapsi (5kk) eli n.9 aikaan..ja on kotihommissa/lapsenhoidossa ihan yhtälailla mukana siihen klo 13asti kun lähtee töihin.

Nyt on yöviikolla ja herää n.klo 14, herättyään on paljon lapsen kanssa ja yöviikolla 4kertaa/vkossa illalla ihan kahdestaan lapsen kanssa kun käyn jumpassa/salilla..tänäänkin olivat kylpeneet kun olin jumpassa ja keittiö oli siivottu.

Että en kyllä väsy yksinäiseen arjen pyörittämiseen.

Vierailija
6/6 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olin silloin kun olin kotona, nyt perheen aikataulut niin, ettei kukaan voi uneksiakaan unista. Mutta silloin kun olin hoitovapaalla niin potkin miehen surutta ylös yövuorosta kl. 15 (kotona puoli 8)Iltavuorojen jälkeen sai satunnaisesti nukkua pidempään aamulla tai vaihtoehtoisesti päikkärit ennen vuoroa. Pidin sen järjissään antamalla nukkua noin kerran kaks viikossa kunnolla, ja ai että kun olin maailman paras vaimo niinä päivinä =o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme