Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa ivallisen, ylimielisen miehen

Vierailija
02.11.2010 |

tajuamaan oman luonteensa? Mulla on jatkuvasti paha mieli, kun miehen pitää koko ajan tuoda esiin pienillä vihjailuilla se, että hänen mielestään en osaa enkä tajua mitään. Hulluinta tässä on se, että esim. koulutustasomme on käytännössä sama, eikä tosiaankaan ole mitään mustaa valkoisella -todisteita "tyhmyydestäni", ja vieläpä minä olen meistä se, joka on tällä hetkellä työelämässä (mies on masennuksen takia todettu työkyvyttömäksi). Ymmärrän kyllä, että hän haluaa parantaa omaa huonoa oloaan, mutta miksi se pitää tehdä oikein varta vasten yrittämällä löytää minusta heikkoja kohtia? Eikö meidän pitäisi olla jotenkin niin kuin samalla puolella, aviossa kun olemme...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen suku miehellä?

tuolla tavallako hänet kasvatettiin?

Sano suoraan et tuo on nyt lopetettava

Vierailija
2/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisastele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin "hienoa" pappi-lääkäri- jne. sukua. En usko, että häntä on kasvatettu aliarvioimaan naisia. Meillä molemmilla on ns. korkea koulutus, ja mies nyt omasta näkökulmastaan on kovempi tekijä, vaikka mulla onkin työelämästä enemmän näyttöä.

Vierailija
4/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kutsu häntä kylään...eli saa maistaa omaa lääkettään ennen pitkää

Vierailija
5/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin niin sitten hän ei lopeta millään.

muuten luulen, että nokittelu loppuu, kun parantuu sairaudestaan... jos ei siis ennen masennustaan ole ollut inhottava..

Vierailija
6/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika alkeellinen kikka, mutta varmasti tuntuu pahalta.

Vierailija
7/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäväinen ilme naamallesi ja kysy, että "helpottiko tuo piikittely sun oloasi, kulta? Jos helpotti, niin alla tulla lisää vaan."

Vierailija
8/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ukko pesemään itse omat pyykkinsä ja laittamaan itse omat sapuskansa niin eiköhän vittuilut lopu ja mielikin virkistyy kun on jotain puuhaa.

Vierailija
9/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Mutta kerro myös ystävällisesti, että tuollaista et hyväksy. Kyllä masentunutta pitää ymmärtää, mutta tiettyyn rajaan saakka - kaikkea ei tarvitse sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä