Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olin toinen nainen 2,5vuotta ja nyt suhde on sitten

Vierailija
02.11.2010 |

lopulta ohi. torstaina ajattelin lähteä baariin katselemaan uusia miehiä.

rakastajani suuttui mulle maanantaina kun meillä oli treffit ja naiskentelun jälkeen alkoi puhua puhelimeen koko sen ajan kun keitin meille kahvit, tein voileivät ja syötiin. lisäksi vein miehen kotiinsa takaisin, mistä aamulla olin hakenut. koko ajan puhui puhelimeen. suuttui kun sanoin "nyt kun on pussit tyhjennetty, niin voi puhua puhelimessa eikä tartte enää mua huomioida".suuttui ja halusi lopettaa suhteen.

no lähetin rouvallensa viestin että tietääkö hän missä miehensä muniaan uitti pari tuntia sitten?? ja rouvahan siis on tiennyt tästä meidän suhteesta koko ajan.rouva soitti sitten mulle eilen illalla ja haukkui pystyyn. sanoin vaan, että kuka sua pettää, minä vai miehesi, miksi mulle kiukuttelet, pane miehesi pää vadille.

ja tästä paskapettäjäluuserista ei ole kuulunut eilisen jälkeen mitään.

eli nyt sitten uuden miehen hakuun ja uskokaa etten enää edes katso varattuihin päin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis mun vika että hänen miehensä on pettänyt, ei miehen.

valitettavasti se on miehen vika jos pettää vaimoaan, ei sen toisen naisen. ja ne miehet siitä pitäsi pistää vastuuseen.....

Vierailija
22/22 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaimo sanoi tai teki. Parisuhde ongelma on siis vaimon ja miehen eli mitä jatkossa tapahtuu on heidän asia, en vaivaisi sillä päätäni.

Toisena naisena et varmaankaan odottanut että jättää vaimonsa ja te tulette muodostamaan kunnon suhteen? En ainakaan itse toisena naisena edes toivonut sellaista.

Ts. jatka nyt hyvä nainen omaa elämääsi ja anna menneiden olla. Virheistä voi tietenkin oppia jos haluaa, mutta älä siis vaivaa päätä toisten ongelmilla.

Anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla