olin toinen nainen 2,5vuotta ja nyt suhde on sitten
lopulta ohi. torstaina ajattelin lähteä baariin katselemaan uusia miehiä.
rakastajani suuttui mulle maanantaina kun meillä oli treffit ja naiskentelun jälkeen alkoi puhua puhelimeen koko sen ajan kun keitin meille kahvit, tein voileivät ja syötiin. lisäksi vein miehen kotiinsa takaisin, mistä aamulla olin hakenut. koko ajan puhui puhelimeen. suuttui kun sanoin "nyt kun on pussit tyhjennetty, niin voi puhua puhelimessa eikä tartte enää mua huomioida".suuttui ja halusi lopettaa suhteen.
no lähetin rouvallensa viestin että tietääkö hän missä miehensä muniaan uitti pari tuntia sitten?? ja rouvahan siis on tiennyt tästä meidän suhteesta koko ajan.rouva soitti sitten mulle eilen illalla ja haukkui pystyyn. sanoin vaan, että kuka sua pettää, minä vai miehesi, miksi mulle kiukuttelet, pane miehesi pää vadille.
ja tästä paskapettäjäluuserista ei ole kuulunut eilisen jälkeen mitään.
eli nyt sitten uuden miehen hakuun ja uskokaa etten enää edes katso varattuihin päin...
Kommentit (22)
ilmoitin rvalle asiasta siksi, että koska tiesin, että rva tietää meistä, niin mies ei ole kahteen ja puoleen vuoteen myöntänyt mitään. halusin osoittaa vaimolle minkä paskan kanssa se on naimisissa.
mutta kuten olettaa saattaa, minä sain haukut, ei mies. mieshän tässä pettää, en minä...tai siis petti.
En voi sanoa mitenkään ihailevani ap:n toimintaa muilta osin, enkä ole ikinä ollut pettämisessä osallisena missään muodossa, mutta minusta vaimolle kertominen oli ehdottoman oikein tehty!
Millaisessa maailmassa elää ihminen, jonka mielestä on ihan ok antaa toisten tietämättään tuhlata ainutkertaista elämäänsä pettäjän kanssa???
itse soitteli mulle viime vuonna noin 300 puhelua tuntemattomasta numerosta ja kehtasi eilen kysyä, koska jätän heidät rauhaan. tekisi mieli tehdä sama, alkaa häiriköimään sitä urakalla.
taas toinen nainen kun ikävöit miestä...
nyt olisi aikomuksena löytää ihan oma mies. toisaalta olen kyllä ajatellut, että mitä sillä miehellä oikeastaankaan tekee, niistä saa vaan stressiä.
puoli vuotta pitkin päivää ja yötä, niinkuin hän teki mulle. olin toissa kesän ihan kusessa, en uskaltanut nukkkua edes partsin ovi auki, ajattelin, että sieltä tulee joku murhamies tai kai tässä tapauksessa nainen. no ennenkuin sain selville kuka mulle soittelee. no rakas rvahan se.
Oliko hellyyttä, läheisyyttä myös tunnetasolla?
jatkaakkaan ja olisin jatkanut maanantainkin jälkeen, mutta olen huomannut, että tämä mies oli sellainen, että jos hän teki tai sanoi jotain väärää, niin siitä ei puhuttu, mutta jos mä sanoin jotain niin siitä puhutiin kolme viikkoa.
todella tuntui, että tämä mies oli mun sielunkumppanini, ikinä en ole ollut keneenkään niin rakastunut kuin tähän mieheen.
mutta toivottavasti hän tulee vaimonsa kanssa onnelliseksi kun mua ei halunnut.
ja luulit, että nainen ei tiedä sinusta :D
eli nolasit itsesi oikein pahemman kerran :D
vuotta ja viime vuonna soitteli häirikköpuheluja mulle noin 300kpl. ja esim tänä vappuna soitti ihan henk.koht eli tämä viesti ei ollut ollenkaan katkeran ihmisen teko. halusin vaan vaimon oikeasti tietävän minkä petturin kanssa elää. koska mies ei ole mitään myöntänyt, vaikka vaimo puhuu musta esim mun oikealla nimellä.
ja en ole katkera ja pettynyt, olen tyytyväinen että asia ratkesi näin, en¨kä tuhlannut enää yhtään aikaa tähän soopaan.
Ajattelitko kenties että ilmoittamalla missä hänen aviomiehensä uitti munaansa pari tuntia sitten tekee sinusta hyvän ihmisen, ei edelleen sinä olet vain se reikä missä sitä munaa uitettiin ja näköjään myös sukua tukiaiselle kun olet niin vitun ylpeä siitä.
kirjoituksestasi oikein aistii teidän keskinäisen yhteyden ja kumppanuuden tason ja kielen. Joskus nää asiat on niin kohtalon määräämiä eikä luonnon voimille voi mitöää, silloin ei esteenä ole avioliitot ja muut maalliset järjestelmät esim. vaimot. Mutta harmi vaan et asiat teillä päätyi näin. Vaikka alku oli niin lupaava.Nyyh.
Voisi olla fiksua vähän aikaa olla itsekseen, miettiä kenties omia aiempia suhteitaan ja vähän kasvaa ihmisenä ;)
ihan tuulettumaan, nyt en ole päässyt 2,5vuoteen mihinkään, koska minulla ei ollut oikeutta käydä missään, mies sen sijaan juoksi vähän väliä bilettämässä ja ulkomailla. ihan vaan pään tasaus.
ja en todellakaan luullut, että vaimo olisi tyytyväinen mulle, miksi olisi, kun ilmoitin miehestään.
mutta jos aikovat suhteensa saada toimimaan, niin siihen ei ole mitään muuta tietä kun puhuminen ja sitä ei ole viime vuosina ollut.
ja kaikki, joten tämä ei tullut hänelle minään yllätyksenä. tarkoitus oli vaan saada mies myöntämään oman tyhmyytensä.
ihan tuulettumaan, nyt en ole päässyt 2,5vuoteen mihinkään, koska minulla ei ollut oikeutta käydä missään, mies sen sijaan juoksi vähän väliä bilettämässä ja ulkomailla. ihan vaan pään tasaus.
ja en todellakaan luullut, että vaimo olisi tyytyväinen mulle, miksi olisi, kun ilmoitin miehestään.
mutta jos aikovat suhteensa saada toimimaan, niin siihen ei ole mitään muuta tietä kun puhuminen ja sitä ei ole viime vuosina ollut.
Olet ollut toisena naisena, eli et siis edes kunnollisessa "oikeassa" parisuhteessa ja sitten tottelet kiltisti kun mies sanoo että et mene baareihin. Voi herranpieksut mihin nämä kaikki dorkat naiset suostuvat.
Vain nainen toimii noin. Todella säälittävää. Tosi valitettavaa joo jos oot ymmärtäny sen miehen jotenkin väärin. Mikä oikeus sulla on muka puuttua sen perhe-elämään. Sä oot tienny mihin oot mukaan lähteny.
Kannattaisko sun nyt vaan koittaa selvittää pääsi ennenkun menet uusia ongelmia etsimään. Toki niitä munien uittajia löydät aina mutta mitä oikeesti haluat elämältä. Se on susta kiinni, älä suotta syytä muita.
puoli vuotta pitkin päivää ja yötä, niinkuin hän teki mulle. olin toissa kesän ihan kusessa, en uskaltanut nukkkua edes partsin ovi auki, ajattelin, että sieltä tulee joku murhamies tai kai tässä tapauksessa nainen. no ennenkuin sain selville kuka mulle soittelee. no rakas rvahan se.
itse oot liemes keittänyt,itse jos olisin vaimo ollut et nyt kirjoittelisi täällä.
Et ole sellaista nähnytkään.
a. Sielunkumppaneille ei kiukutella, ei kosteta, heitä rakastetaan syvästi ja halutaan vain hyvää
ja miks rouvalle ilmoitit asiasta??