Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut siihen kun joku tuo sinulle kukkia, joissa huomaat myöhemmin paljon ötököitä?

Vierailija
02.11.2010 |

kerrotko kukkien tuojalle vai pyritkö salaamaan asian. Jos kyseessä on esim viherkasvi tms jonka voisi olettaa elävän kauan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukan tuojakaan ei heti ole huomannut... Ötökkämyrkyt kehiin. Jos ei tehoa heitän kukan pois ja kerron tuojalle, JOS joskus kukasta kysyy..

Vierailija
2/3 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä huomaan ötökät vasta myöhemmin, niin mä en voi olla ollenkaan varma, että niitä olisi ollut näkyvissä mun saadessani kasvin.

Monesti kukkakaupasta ostetuissa kasveissa on ötököitä, mutta ne on jollain myrkyllä häädetty piiloon niin ettei niitä ostohetkellä voi huomata. Jos taas kyse on tuojan omasta kasvista niin mä ottaisin huomioon vaihtoehdon, että ötökät on tulleet kun olen itse hoitanut sitä entisestä poikkeavalla tavalla. Ötököitähän on maalma täynnä, mutt ne pesivät aina siihen kasviin, jonka olot ei ole oikein kasville sopivat. Syyttäisin siis lähinnä itseäni.

Mitä sitten tekisin riippuu ihan siitä, mikä kasvi ja mikä ötökkä kyseessä. Mä oon sitkeydellä päässyt eroon jopa ripsiäisistä. Toisaalta jotain haplagerberaa ei kannata ruveta pelastamaan edes vihannespunkilta, vaikka se helppoa olisikin. (kertakäsittely mäntysuovalla riittää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä kukista.