Kuinka tärkeää sinulle on miehesi ulkonäkö?
Kommentit (7)
katsella mutta mulle merkitsee enemmän miehen koko. Pidän pitkistä rotevista miehistä, ei bodatuista kuitenkaan. Lihasten täytyy tulla työstä tai urheilusta, ei pilleripurkista.
Joskus mietin että maha on miehellä inhottava, mutta kun se on omalla lähes 2m miehellä se ei olekaan vastenmielinen - päinvastoin;D
Ja ulkoinen olemus on tosi tärkeä, olen itse aina kodin ulkopuolella huoliteltu ja nautin siitä että puolisokin on. Pukumies on ihan seksikäs välissä...;D
Enkä nyt tarkoita fyysistä komeutta vaan sitä että on siististä pukeutunut, käynyt suihkussa ja dödöä ymmärtää käyttää. Eli perusasiat kaikin puolin kunnossa. Komeakin mies on ällöttävä jos on aina roikkuvat, kulahtaneet verkkarit päällä.
Parasta tietysti olisi jos olisi komea, lihaksikas, pitkä, siististi pukeutunut ja vielä hauskakin mies. =)
Haluan että on aina puhdas ja tuoksuu hyvältä, hiukset ja hampaat on hoidettu eikä ole mainittavaa ylipainoa. Plussaa on tietysti jos on kivannäköinen ja persoonallisesti pukeutuva, kuten oma mieheni.
Mies... Mutta mulla keskiverto joka ei paljon ulkonäköönsä panosta. Itse on olen kaunis ja hyväkroppainen ja laitan itseeni niin ja katselen niitä hyvännäköisiä miehiä aina kun voin!
seurustelun kerran maailman mukavimman miehen kanssa, mutta hänen ulkoinen olemuksensa lähes etosi minua. se vaikutti seksiin esim merkittävästi ja siihen etten halunnut kosketella. Nykyinen mieheni on suht komea joten fyysinenkin puoli suhteessa toimii.
mutta seurustelen sen verta hyvännäkösen ihmisen kanssa, että perhoset menee vattassa :)
Mieheni ei ole hyvännäköinen, mutta olen ihan hulluna häneen...