Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa ja pelottaa :((( Ostettiin talo,

Vierailija
02.11.2010 |

meidän unelmien talo. Muuten hyvä, mutta täällä taitaa kummitella :/

Tavarat siirtyy itsestään paikasta toiseen, kuuluu outoja ääniä, ovet avautuu ja menee kiinni itsestään, tunnen että joku katselee... En uskalla olla täällä yksin, en edes lasten kanssa. Kohta loppuu hoitovapaa ja koululaisen pitäisi olla iltapäivät yksin kotona, kauhistuttaa jo ajatuskin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto teidän kanssanne!!

Vierailija
22/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt ole liian sarkastinen, mutta eikös tuosta sitten saisi todisteita, jos oikein tavaratkin liikkuu?

Uskon kyllä itse henkien olemassaoloon ja meilläkin sellaisia on vieraillut, jopa niin, että lapsi on todistanut asiaa samaan aikaan. Mutta kyseessä meillä oli vain outoja ääniä. Nuorempana olen kokenut myös sekä äänen että kosketuksen, muttei tosiaan mikään ole liikkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan niitä näkijöitä jos tuntisin jonkun...

Vierailija
24/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näkijöitä taloon tollasella hetkellä...voi pahentua tilanne jonkun ajan kuluttua. soittaisin uskovalle papille!

Vierailija
25/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitä olikin, mutta jotain outoa tapahtui. Öisin kuulosti siltä, että joku olisi kävellyt portaita, kuulosti ihan kuin ovikello olisi soinut (vaikka ei soinut), joskus kuului outoa sahaamisen ääntä, tuntui siltä, että joku seisoo vierellä jne. Ja, sekä minä että mieheni näitä juttuja koettiin, tuskinpa seottiin yhtä aikaa... Muutettiin sitten pois, eikä ole enää mitään outouksia sattunut. Jopa meidän lapsi nukkui levottomasti aina yöt, uudessa talossa nukkunut täysin rauhallisesti. Tätä jopa hänelle kerran ihmeteltiin, niin hän vaan sanoi, että täällä ei ole öisin niin levotonta... Eli hänkin oli jotain siis vaistonut. Kyllä näitä juttuja vaan sattuu ja tapahtuu, vaikka moni ei niihin uskokaan.

Vierailija
26/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin henkeä kulkemaan valoa kohti. Kyllä auttoi, muistaakseni ihan muutamassa päivässä.

Tiedän kyllä tunteen, ei se kiva ole, vaikka ei ne mitään pahaa teekään.

Voit sanoa, ettet halua heitä teille.

Vierailija
27/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kurkii ikkunoista tai sit tonttu on tullut katsomaan ootko ollu kiltisti ja tuleeko aattona pukki pussit pullollaan ja keppi tanassa!

Tsoukki tsoukki...entä jos joku elukka on pesinyt talon rakenteisiin ja aiheuttaa meteli, rapinoita ym..

Vierailija
28/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meki ostettiin talo ja pelottaa myös :D Mutta voiskohan johtua siitä ettei oo vielä kotoisa olo vaan niinku jossain vieraassa paikassa elelis.. ?!

Mulle on sanottu että n. 2v menee että uuteen kotiin kotiutuu kunnolla..

Vierailija
29/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko mananneet pirut pois talosta? Eli tarkoittaa sitä et teidän pitää harrastaa seksiä talon jokaisessa huoneessa. Tää nyt on vanha huuli, mut jostain oon tällasenkin asian kuullu, et talo vihitään käyttöön tällä tavalla.

Vierailija
30/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske henkiä lähtemään pois Jeesuksen nimessä. Älä sotke mukaan mitään selvännäkijöitä. He ovat yhteydessä henkimaailman pimeään puoleen.

On olemassa sellainen armolahja, kuin riivaajien pois ajaminen. Etsi jostakin käsiisi joku uskovainen ja kerro tästä asiasta. Hän osaa sinua auttaa joko itse, tai ohjata jonkun sellaisen luo, jolla tämmöinen armolahja on. Itse olen nähnyt riivaajan lähtevän kauhean huudon saattelemana. Ja olen ihan selväjärkinen ihminen. Nämä henkimaailman asiat vain ovat sellaisia, ettei niistä puhuta meidän kulttuurissa.

Rukoilen puolestanne!

Vierailija
31/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä onkin jokin eläin loukussa rakenteissa.

37

Vierailija
32/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis koko perhe on kokenut/huomannut näitä omituisuuksia. No ei tämä pienin varmaankaan, on vasta 2v, joten vaikea sanoa.

Kun kerroin että tavarat siirtyvät itsestään, en tarkoittanut että nähdään kun ne siirtyvät, vaan että jotkut tavarat eivät ole paikassa, johon ne on jätetty. Eli esim. olen varma että jätin kirjan illalla pöydälle, aamulla se onkin kirjahyllyssä.

Tätä seliteltiin ensin 2 vuotiaan vilkkaudella ja uteliaisuudella, mutta lopulta olemme varmoja ettei hän ole syypää, koska usein hän on nukkunut kun tavaroita on siirtynyt. Koululainenkaan ei voi olla syyllinen, koska hänkin on usein ollut nukkumassa. Nämä tavaroiden siirtymiset tapahtuvat siis yöaikaan.

Ovet avautuu ja menee kiinni, nekään ei siten että itse nähtäis, vaan taas ollaan oltu varmoja että joku ovi on ollut auki, niin sitten se onkin kiinni..

Outoja ääniä kuuluu aina "jostain kaukaa", eli ei samasta huoneesta jossa ollaan, vaan aina jostain toisesta huoneesta tai yläkerrasta, jos ollaan alhaalla tai päinvastoin. Rapinaa ja ihan kuin jotain tippuisi yms.

Talo on 60-luvun talo, meitä ennen tässä asui myöskin lapsiperhe. Aikaisempia asukkaita en tiedä/tunne, enkä tiedä talon historiaa yhtään sen enempää. Talo on täysin rempattu ja tässä on kolme kerrosta, yläkerta, keskikerros ja kellarikerros, jossa on esim. sauna.

ap

Vierailija
33/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis koko perhe on kokenut/huomannut näitä omituisuuksia. No ei tämä pienin varmaankaan, on vasta 2v, joten vaikea sanoa.

Kun kerroin että tavarat siirtyvät itsestään, en tarkoittanut että nähdään kun ne siirtyvät, vaan että jotkut tavarat eivät ole paikassa, johon ne on jätetty. Eli esim. olen varma että jätin kirjan illalla pöydälle, aamulla se onkin kirjahyllyssä.

Tätä seliteltiin ensin 2 vuotiaan vilkkaudella ja uteliaisuudella, mutta lopulta olemme varmoja ettei hän ole syypää, koska usein hän on nukkunut kun tavaroita on siirtynyt. Koululainenkaan ei voi olla syyllinen, koska hänkin on usein ollut nukkumassa. Nämä tavaroiden siirtymiset tapahtuvat siis yöaikaan.

Ovet avautuu ja menee kiinni, nekään ei siten että itse nähtäis, vaan taas ollaan oltu varmoja että joku ovi on ollut auki, niin sitten se onkin kiinni..

Outoja ääniä kuuluu aina "jostain kaukaa", eli ei samasta huoneesta jossa ollaan, vaan aina jostain toisesta huoneesta tai yläkerrasta, jos ollaan alhaalla tai päinvastoin. Rapinaa ja ihan kuin jotain tippuisi yms.

Talo on 60-luvun talo, meitä ennen tässä asui myöskin lapsiperhe. Aikaisempia asukkaita en tiedä/tunne, enkä tiedä talon historiaa yhtään sen enempää. Talo on täysin rempattu ja tässä on kolme kerrosta, yläkerta, keskikerros ja kellarikerros, jossa on esim. sauna.

ap

Vierailija
34/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahdollista että koululainen kävelee unissaan? Meilläkin yhteen aikaan ollessani lapsi, tapahtui öisin monenlaista kummallista... Ja epäilen, että en ollut ainoa unissakävelijä, sisarukseni vaan eivät koskaan jääneet siitä kiinni.

Vierailija
35/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä tartuta tätä lapsiisi!

Vierailija
36/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä tartuta tätä lapsiisi!

te, joilla yliluonnollisista tapahtumista ei ole kokemusta, voisitte näissä ketjuissa olla ihan hiljaa.

Vierailija
37/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa lääkärille tuommoisista kummituksista.

Vierailija
38/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että on olemassa toinen väki meidän lisäksemme. Epäilen että ne on näitä. Ei ne yleensä ole pahoja.

Vierailija
39/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te, joilla yliluonnollisista tapahtumista ei ole kokemusta, voisitte näissä ketjuissa olla ihan hiljaa.

Vain otettu lääke auttaa..

Vierailija
40/60 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi varsinkin. Tavaroiden siirtyminen voisi ainakin osittain selittyä sillä. Mutta entäs äänet? Monta kertaa ollaan koko perhe istuttu olkkarissa ja ääniä on kuulunut, joten kukaan perheenjäsenistä ei niitä aiheuta.

Se tunne että joku on samassa huoneessa ja katselee, tulee päivälläkin.

Äh kun tästä on vaikea kirjoittaa niin että se kauhistuttava tunnelma välittyisi.

ap