Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein viikossa käyt kaupassa?

Vierailija
02.11.2010 |

Onko pitkäkin matka? Lähdetkö liikkeelle jos kaipaat vaan täydennystä, esim maitoa, vai annatko kaappien tulla todella tyhjiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennysostoksia pari kertaa. Lähikauppaan on 5 minuutin matka, isompaan kauppaan 10 minuuttia kävellen. Eli matkan puolesta voisimme käydä joka päivä vaikka kahdesti, mutta se olisi ajan haaskausta.

Vierailija
2/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään pari kertaa viikossa, joskus kolmasti.

Kaapit saa tyhjentyä melko tyhjiin, pelkkää maitoa en yleensä hae.

Kauppaan on 400m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa on 2km, kuljen sen kävellen. Olen samaisessa kaupassa töissä, joten ruuat ostan töiden jälkeen n. 4krt viikossa. Kävellen kannan siis kaikki maidosta vessapaperiin, joten ostan lähes joka päivä jotain. Ostosten kanssa käyn hakemassa lapsen päiväkodista. Jos olen tai lapsi on sairas niin sitten voi olla viikkokin etten käy kaupassa, sillon menee kaapit aika tyhjiin.

Vierailija
4/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kauppa on viereisellä kadulla, 100m matkaa. Joskun käyn minä, joskus mies, joskus jompi kumpi koululaisistamme. haetaan vaikka yksi maito jossei muuta.

Ei stressiä, viisihenkinen perhe Helsingin kantakaupungissa.

Vierailija
5/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan vajaa kilsa.

Vierailija
6/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan, että jääkaappi "tyhjenee" välillä ja saan näin pestyä sen kerran viikkon. Tosin meillä on kaksi kaappia, joten yleensä siirrän ensin toiseen ja sitten toiseen. Näin tiedän aina mitä kaapissa on oikeasta ja ettei mikään pääse vanhenemaan tietämättä.

Vierailija
7/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää suunnitella valmiita ruokalistoja, on kivempi kuulostella tiheämmin mitä ruokaa milloinkin tekee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi