Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kahviastiasto opettajalle?

Vierailija
02.11.2010 |

Ajattelin ruveta keräämään poikani erityisopettajalle kahviastiastoa esim. Arabiaa.

Opettaja on hiukan sellainen hienon oloinen ja juhlissa usein valkoinen jakkutakki ja housut päällä.

Olen kyllästynyt kaikkiin turhiin lahjoihin ja haluaisin antaa hyödyllistä ja jotain kaunista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja on kuvailemasi kaltainen, hänellä on haluamansa astiastot ennestään eikä varmasti halua, että kaappiin tulee jotain ylimääräistä kippoa 2 kpl/vuosi. Kaunis ja hyödyllinen ei tarkoita kaikille samaa. Kukkalaite voi olla kumpaakin.

Vierailija
2/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on kaapit täynnä kippoja ja kuppeja

terv. ope v:sta 1994

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh sentään. Sillä on varmasti jo kauniita astiastoja ihan tarpeeksi kaapissa...

Vierailija
4/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin nyt jouluna kahvikupin ja aluslautasen ja keväällä taas sitten samanlaisen.

No aika kauan saa kerätä, että saan annettua 6 kahvikuppia aluslautasella ja 6 voileipälautasta.

Vai onko idea ihan huono?

Pojalla sama opettaja kuitenkin alaluokilla. Pojallani on kehitysvamma ja opettaja lahjansa ansainnut.

Vierailija
5/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs iittalan tuikkulyhdyt?

T.AP

Vierailija
6/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajahan vaan tekee työtään. Turha sitä on alkaa vielä lahjomaankin..

Vierailija
7/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin nyt jouluna kahvikupin ja aluslautasen ja keväällä taas sitten samanlaisen.

No aika kauan saa kerätä, että saan annettua 6 kahvikuppia aluslautasella ja 6 voileipälautasta.

Vai onko idea ihan huono?

Pojalla sama opettaja kuitenkin alaluokilla. Pojallani on kehitysvamma ja opettaja lahjansa ansainnut.

Varmasti on opettaja lahjansa ansainnut, mutta silti tuo ajatus sarjan keräämsiestä opettajalle lahjaksi on vieras. Kerrotko heti ekan lahjan antaessa, että näitä tulee koko sarja (muuten saattaa päätyä kiertoon ennen kuin toinen setti tulee). Tai jos ei kuitenkaan ole saajansa makuun?

Anna mielummin lahjaksi sitten vaikka lahjakortti Pentikille tai Stokkalle, jso haluat jotain oikeasti hyötyllistä ja mieluisaa antaa.

Vierailija
8/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs iittalan tuikkulyhdyt? T.AP

Ainakin mulla on tuikkuja jo kymmeniä. Ehkä sellaisen ison tuikun haluaisin.

Vierailija
9/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä kiitoksen sanominen opettajalle hyvin tehdystä työstä?

Vierailija
10/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kranssi laitettavaksi ulko-oveen.

Vierailija
11/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huono ajatus! ei nyt mitään astiastoa todellakaan kannata kerätä! ennemmin annat vaan jonkun yksittäisen jutun vaikka sen tuikkukipon!

Vierailija
12/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi, jos olisin opettaja. Ei ole mitään paskaa ja rumaa laatikkokrääsää.

T.AP

Vierailija
13/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa edes jouluna unohdettua stressaavan työnsä.

Vierailija
14/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalta, mikä astiasto olisi hänelle mieluinen? Ja samalla voisit sanoa, että aiot kerätä hänelle astiaston lahjaksi..

Vierailija
15/15 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi, jos olisin opettaja. Ei ole mitään paskaa ja rumaa laatikkokrääsää. T.AP

Ja nää on makuasioita. Mä pidän Paratiisia ja Taikaa aivan liian kirjavina.