Jos lapsesi sairastuu flunssaan sunnuntai-aamuna
minä päivänä hän menee todennäköisesti seuraavan kerran kouluun/tarhaan?
Kommentit (7)
joten ei ihan heti
ehkä keskiviikko torstai linjalla, tai sit koko viikko pois
Itse olen sairastanut flunssaa 3 viikko. Töihin menen seuraavan kerran sitten kun pääsen tästä taudista ja kuumeesta eroon.
tauteja ja lapsia niin erilaisia....Nyrkkisääntönä kait, ettei ole ollut ainakaan edellisenäpäivänä kuumetta eikä ole yskää niin paljon, että häiritsee tekemisiä. Jos on muutama päivä mennyt sisällä niin lisäksi usein pidän vielä yhden päivän (siinä enää missään tunnu...) ihan "paluu arkeen" -päivän, jolloin tuuppaan lapsen pihalle yms. jotta jaksaa koulussa eikä saa raitis-ilmamyrkytystä välkällä.....
tai kuten nyt, niin varmaan menee vasta torstaina, jos huomenna ei enää kuumettä,tänään vielä on.
meillä kun tytön flunssat menee tyyliin "pari räkäistä aivastusta ja hoitoon"... Ei kuumetta, ei pitkää nenän vuotamista jne. Ihan ihmeellisiä pikkuflunssia sairastaa.
flunssassa nousee aina kuume eikä flunssat mene kovin nopeasti ohi. Menisi hoitoon aikaisintaan keskiviikkona luultavasti.
Hyvässä lykyssä voi mennä jo maanantaina kouluun, rajummassa flunssassa loppuviikosta.
Mun lapsi jostain syystä sairastaa aina tosi lieviä flunssia.