Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkko vedettää Torinon käärinliinalla

Vierailija
02.11.2010 |

Kauhea valhe ja vedätys koko Torinon käärinliinan humpuuki huuhaa satu.

http://koti.phnet.fi/petripaavola/torinonkaarinliina.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolinen kirkko se ei ainakan ole, joka vedättää, koska eivät väitä itsekään uskovansa sen aitouteen, ovat vain sitä mieltä,e ttä mielenkiintoinen ilmiö. Yksikään protestanttinen kirkko ei myöskään vedätä sillä, koska ne taas eivät usko reliikkeihin noin ylipäänsä. Ortodokseja taas tuskin kiinnostaa jossain Torinossa ollut liinanen, toista olisi jos se olisi löytynyt jostain ortodoksialueelta. Luulenpa, että tällä vedättävät vain ne ateistipiirit, jotka väittävät, että "toisella puolella" joku uskoo ja vaatii muita uskomaan.

Vierailija
2/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseen edes 5 % huomiosta pois joukkojensa pedofiileista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen paavi uskoo sen rätin olevan aito kuva Jeesuksesta.

Vierailija
4/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen kankaanhan on katolisen kirkon omissa tutkimuksissa todistettu olevan jostain 1300-luvulta. Sen sijaan nykyinen paavi uskoo, että liina kuvineen on aito osoitus siitä, että usko tuottaa ihmeitä. Se on eri asia kuin väittää että se ois Jeesuksen käärinliina. Niin ois muuten sekin, että väittäisi että on aito kuva Jeesuksesta. Hitsi, vaikka mä voin piirtää kuvan Jeesuksesta, ja se on ihan aito kuva... Moinen väite kun ei kerro mitään siitä, miten se kuva on syntynyt.

Vierailija
5/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ovelasti. Käälinliinallehan tehtiin ajoitus ajat sitten ja todettiin sen olevan 1300-luvulta. Sitten todettiin että kyseinen liinan kohta josta ajoitus tehtiin olikin reunassa ja myöhemmin liitetty lähes huomaamattomasti siihen. Noh, mikäs sen helpompaa kuin tehdä uusia ajoitus liinan keskeltä, eikös niin? Vielä mitä, sen jälkeen Vatikaani ole ole antanut ajoittaa liinaa. Muka. Olen ihan sataprosenttisen varma että liina on ajoitettu joka puolelta ja todettu keskiaikaiseksi. Sillä että ajoitus kielletään, pidetään yllä mysteeriä. Lisäksi liinalle tehtiin joku vuosi sitten restaurointi, joka suututti liinan tutkijat, olivat sitä mieltä että se tuhosi mahdollisuuksia tutkia liinaa. Mikähän lienee tuon restauroinninkin oikea tarkoitus?

Noh, itse olen melko varma siitä että Vatikaani ajoitti liinan todennäköisesti jo ennen kuin ajoituksesta ruvettiin julkisuudessa puhumaan. Ja julkisessa ajoituksessa sitten annettiin ottaa pala liinan nurkasta josta tiedettiin seuraavan ikuinen paittitilanne. Ei siis tarvinnut sanoa että on feikki. Vatikaani ei itse ole koskaan rummuttanut liinan aitoutta.

Ja sellainen joka kuvittelee etteikö miljoonien päällä istuva Vatikaani ole jo ajoittanut liinaa kokonaisuudessaan on äärimmäisen naivi.

Vierailija
6/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi Benedictus XVI kuitenkin inoissaan ilmoittaa, että uskon voimalla aidoksi todettu liina kaivetaan Italian Torinon varastoista näytteille tänä keväänä.

http://tammikuu44.wordpress.com/2010/05/08/pyha-kaarinliina-vai-kelmien…

Vierailija
7/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liinan nurkka josta virallinen ajoitus tehtiin on eri kangasta kuin liinan keskiosa. En enää muista tarkkaan miten se meni, mutta jotenkin noin.

Vierailija
8/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi Benedictus XVI kuitenkin inoissaan ilmoittaa, että uskon voimalla aidoksi todettu liina kaivetaan Italian Torinon varastoista näytteille tänä keväänä.

Tästä ilmoitettiin kun pedofiilikohu kiehui kuumimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi