Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö niissä uusimmissa ja isoimmissa Audeissa, Bemareissa ja Mersuissa ole vakiovarusteena vilkkua?

Vierailija
02.11.2010 |

Tai edes siinä Business-varustelupaketissa...?

Olen nyt ajanut työmatkaa joka päivä kehillä ja Lahden moottoritellä puolisen vuotta. En haluaisi yleistää, mutta röyhkeimmät ja kusi***simmät kuskit istuvat poikkeuksetta uusissa isoissa em. autoissa, ja vilkua ei vaan osata käyttää! Kaistojen yli tullaan eteen kuin maailmanomistajat eikä vilkusta tietoakaan! Kaasutellaan, vaihdellaan kaistaa jotta pääsisi nopeampaa jne. jne. Ja aina näistä on joku perseessä kiinni vaikka ajaisikin sen sallitun 120km/h.

Ja ei, en ole kateellinen kyseisistä autoista. Kunhan olen vain havainnut tällaista ongelmaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä väitän, että ap vaan kiinnittää huomiota juuri näihin merkkeihin, kyllä niitä juntteja autoilijoita löytyy ihan joka merkistä. Itse olen huomannut, että pahimpia on jotkut perus-toyota-kuskit, törttöilevät minkä kerkiää.

Vierailija
22/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla kyse myös siitä, että kalliilla autoilla ajaa keskimäärin heikkolahjaisempaa porukkaa, joka ei yksinkertaisesti osaa käyttää vilkkua (nyt teidän kalliilla autoilla ajavien, mutta vilkunkäytön hallitsevien, ei tarvitse vetää tästä hernettä nenään).

Moottoripyörilijänä lisään tähän bonukseksi vielä sen, että monet ökyautoilijat tuntuvat olevan aikamoisia jäykkäniskoja, ts. heillä ei pää käänny ollenkaan. Rinnakkaiskaistalla saa olla aina sydän kylmänä, että tuleekohan tuo nyt päälle, koska niin monen autoilijan kaistanvaihto käy näin: vilkaisu peiliin (toivottavasti kaikki av:lla palstailevat ovat niin fiksuja, että muistavat peilikatveen!), äkillinen siirtyminen viereiselle kaistalle, vilkku päälle vasta sitten, kun siirtyminen on jo käynnissä, jos silloinkaan. Ei kurkkausta olan yli. Graah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla