Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset aina mukana.. uskomattomin kohtaamani tapaus :D

Vierailija
01.11.2010 |

Olin viime kesänä yksissä polttareissa, joihin eräs morsiamen kaveri saapui 4- ja 2-vuotiaiden lastensa kanssa... täytyy sanoa, että hieman lastisti tunnelmaa ja aiheutti silmienpyörittelyä :D

Ei siinä mitään, hyvin tämä nainen lapsiaan siellä hoiti, tai siis oli selvinpäin itse, mutta "en mä voinut jättää näitä isänsä kanssa kotiin kun olisivat ikävöineet sitten mua niin paljon" hitto, oiskohan kannattanut jäädä pois polttareista?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että on tosiaankin ok raahata lapsensa väkisin sellaiseen paikkaan jossa on mahdollisesti humalaisia aikuisia paikalla eikä lapsilla mitää erityistä ohjelmaa kuin ihmetellä näiden juttuja sitten.. ok, täytyypä pistää omat 5 ja 7v pojat kahden viikon päästä miehen mukaan kaverinsa polttareihin eräälle saunalle. Oppivatpa sitten jo hyvissä ajoin miehisiä tapoja! :D

ketjusta tullut....Enemmänkin (onneksi) ihmiset kai ovat sitä mieltä, ettei polttarit ole lasten paikka....Itseäni ihmetyttää myös jotkut, jotka eivät kertakaikkiaan osaa ajatella. Aina ei kaikki pääse, syystä tai toisesta.

Vierailija
42/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on lasten aika mennä kotiin,täällä puhutaan aikuisten naisten juttuja? katsokaas,ihmisille VOI puhua suoraan ja silti suht kohteliaasti; esim olisin vienyt kyseisen rouvan reunaan muista ja sanonut että hei haluaisin nyt viettää polttareitani naisseurassa ja ethän nyt loukkaannut mutta lasten mukana ollessa on ikävä ottaa alkoholia ja puhua mitä sylki suuhun tuo...tms. Harmi että ihmliset on niin kyvyttömiä ettei voi siinä tilanteessa sanoa sanottavaansa,vaan tulee sitten tänne av:lle purkamaan vtutustaan....

Polttarit eivät todellakaan (yleensä) ole lasten juhlat, mutta miksi kukaan ei äidille suoraan sanonut, että lapset eivät sinne kuulu? Polttareissa kyräillään, mutta kukaan ei sano mitään. Sitten kyllä vaivaudutaan tänne asiaa päivittelemään. Tilanteessa äidille olisi pitänyt jonkun kohteliaasti sanoa, että hän on tervetullut polttareihin, mutta lasten pitää poistua. Mikäli hänelle ei tämä sovi, hänenkin ikävä kyllä pitää lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaankin se että henkilö joka toi suht isot lapsensa polttareihin (ei siis imeväisen vauvan) piti itseään niin ylivertaisen tärkeänä ihmisenä jonka läsnäolo oli kertakaikkisen välttämätöntä, eli morsian olisi suuttunut jos ei olisi saapunut ym blaah blaah... itsekkäistä syistä hän sinne meni. Jos ei hoitajaa saa, niin silloin on jäätävä pois tällaisista juhlista. Itse olisin ainakin loukkaantunut siitä jos joku moukka olisi tuonut minun polttareihini, joiden luonne oli kuitenkin juoda alkoholia, leikki-ikäiset lapset ja näin mahdollisesti pilannut kaikkien muiden läsnäolijoiden tunnelman. Ei minua ainakaan huvita bilettää pikkulasten seurassa, ja usein juuri polttareiden tarkoitus on juhlia railakkaasti. Ihmisten itsekkyydellä ei vaan ole mitään rajaa!

Vierailija
44/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse minkä ikäisestä ipanasta tahansa. Jos ei ole hoitajaa, niin sitten paikalle ei mennä ja piste.

Myös minusta tuo, että äiti ei voi jättää lapsia isälleen kuulostaa vähintäänkin yhtä arveluttavalta kuin se, että joku tuo muksut polttareihin. Mahtaa olla neuroottinen mamma.

Ja joku täällä sanoi, että voisi vaikka miettiä polttareiden ohjelmaa siltä kantilta, että jos joukossa on äitejä. Öööh, ensinnäkin ei saisi järjestää lapsettomia häitä koska se on kuulemma jotain pöyristyttävän kamalaa. Nyt nämä lastensa kanssa siiamilaisessa kaksoissuhteessa olevat mammat vielä alkavat vaatia, että jopa polttaritkin ovat lapsiystävälliset. Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
45/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ihmisiä lapset hirveästi häiritsivät (kuten minuakin olisi häirinnyt), miksi kukaan ei sitä äidille sanonut. Tyypillistä suomalaisen naisen käytöstä mielestäni.

oli varmaankin se että henkilö joka toi suht isot lapsensa polttareihin (ei siis imeväisen vauvan) piti itseään niin ylivertaisen tärkeänä ihmisenä jonka läsnäolo oli kertakaikkisen välttämätöntä, eli morsian olisi suuttunut jos ei olisi saapunut ym blaah blaah... itsekkäistä syistä hän sinne meni. Jos ei hoitajaa saa, niin silloin on jäätävä pois tällaisista juhlista. Itse olisin ainakin loukkaantunut siitä jos joku moukka olisi tuonut minun polttareihini, joiden luonne oli kuitenkin juoda alkoholia, leikki-ikäiset lapset ja näin mahdollisesti pilannut kaikkien muiden läsnäolijoiden tunnelman. Ei minua ainakaan huvita bilettää pikkulasten seurassa, ja usein juuri polttareiden tarkoitus on juhlia railakkaasti. Ihmisten itsekkyydellä ei vaan ole mitään rajaa!

Vierailija
46/46 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse minkä ikäisestä ipanasta tahansa. Jos ei ole hoitajaa, niin sitten paikalle ei mennä ja piste. Myös minusta tuo, että äiti ei voi jättää lapsia isälleen kuulostaa vähintäänkin yhtä arveluttavalta kuin se, että joku tuo muksut polttareihin. Mahtaa olla neuroottinen mamma. Ja joku täällä sanoi, että voisi vaikka miettiä polttareiden ohjelmaa siltä kantilta, että jos joukossa on äitejä. Öööh, ensinnäkin ei saisi järjestää lapsettomia häitä koska se on kuulemma jotain pöyristyttävän kamalaa. Nyt nämä lastensa kanssa siiamilaisessa kaksoissuhteessa olevat mammat vielä alkavat vaatia, että jopa polttaritkin ovat lapsiystävälliset. Anna mun kaikki kestää!

ja sitten mänä samat mammat täällä itkee kun mieskin lähti hakemaan naista muualta. Jos nainen ei ole enää muutakuin siamilaisessa suhteessa lapsensa kanssa oleva ÄITI, ei siis enää nainen, mahdollisesti vaimo, niin ei oo kumma jos vierasta alkaa tekemään mieli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän