Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että mies yllättäen alkaa "kiukutella" ja muuttuu väkivaltaiseksi?

Vierailija
01.11.2010 |

Meillä on takana pitkä liitto, jonka aikana mies ei ole selvinpäin tai humalassa koskaan ollut väkivaltainen, riitoja kyllä ollut, mutta niihin ei ole kuulunut väkivaltaa, ei henkistä eikä fyysistä.

Nyt tässä viime aikoina mies on alkanut kiukutella välillä ihan tyhjästä ja turhastakin ja sen lisäksi riidan yhteydessä on ollut uhkaava ja nyt viimeisimmän riidan yhteydessä mieheni löi. Tämä siis ei ole mitenkään normaalia käytöstä miehelleni. Mies pyysi anteeksi lyömistä ja sanoi, ettei enää niin tee ja sen verran hyvin mieheni tunnen, että hän varmasti tarkotti mitä sanoi, mutta silti mietityttää, että voinko luottaa siihen, ettei tuo toistu ja mistä tuo käytös voisi johtua.

Ensin epäilin toista naista, mutta tämän mies kieltää, tämä epäily tuli tuosta turhasta kiukuttelusta, mutta ei tuo selitä lyömistä, jos nyt mikään sitä selittää.

Meillä on myös lapsia, nuorimmat melko pieniä eli minun on heitäkin ja heidän turvallisuuttaan ajateltava.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin kyseessä joku kasvain tai alkava dementia.Minkäikäinen miehesi on?

Vierailija
22/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi työpaikalla, työttömyys tai sen uhka. Hormonitasapainot voi muuttua tai masentua. Yövalvominen, huono uni tai liiallinen alkoholi tai kahvi. Ja stressaavaa on myös toinen nainen, koska pitää piilotella ja peitellä, ahdistuu kun hyvä ei ole missään. Näistä kaikista minä itse olen kiukutellut ja ollut kärttyinen parisuhteessa. Kriisi voi tulla myös siitä, että havahtuu miettimään tässäkö elämäni meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikea lahtea veikkaamaan edes mista voisi olla kyse, kun ei siella karpasena katossa olla oltu, onko oma asenteesi pysynyt ns,samana? vai ootko heittanyt vetta myllyyn? no en nyt tuollaisesta menis miesta hakkaajaksi haukkumaan...kylla suhteessa se nainen taitaa herkemmin ukkoa lapsia. Mutta puhukaa tuo ihmeessa selvaksi...itsella jotenkin aina ollut sellainen olo, etta jos vaikka esim. lapsaiset lastasi niin teet sen helpommin myos uudestaan koska se kynnys on jo ylitetty kerran...miksei sama pade ihan mieheenkin.

oletko kysyny ukoltas et miks haa on ku perseeseen ammuttu karhu? onko toissa kaikki hyvin? vai mika nyt vaivaa. ihan esim joku tyopaikalla hilluva huhu vaikka irtisanomisista saa verenpaineen nousemaan.

ja yleensa myos kannattaa itse katsoa peiliin, onko omassa kaytoksessa kaikki ok.

Vierailija
24/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään tahallaan miestä mistään ärsyttänyt. Aivan normaalia arkea ollaan eletty ja tehty samoja asioita kun ennenkin, mies vaan kiukuttelee asioista, joista ei ennen ole kiukutellut eikä edes ois tarvetta kiukutella.

Kyllä olen kysynyt, mutta ei mies tiedä itsekään mistä käytöksensä/mielialavaihtelut johtuu. Kieltää, että hänellä ois toinen nainen, mutta kukapa sitä nyt myöntäis.

Mieheni on yrittäjä tai yritys on meidän yhteinen eikä siellä ole nyt mitään erikoista vaan kaikki on ihan hyvin.

ap

aika vaikea lahtea veikkaamaan edes mista voisi olla kyse, kun ei siella karpasena katossa olla oltu, onko oma asenteesi pysynyt ns,samana? vai ootko heittanyt vetta myllyyn? no en nyt tuollaisesta menis miesta hakkaajaksi haukkumaan...kylla suhteessa se nainen taitaa herkemmin ukkoa lapsia. Mutta puhukaa tuo ihmeessa selvaksi...itsella jotenkin aina ollut sellainen olo, etta jos vaikka esim. lapsaiset lastasi niin teet sen helpommin myos uudestaan koska se kynnys on jo ylitetty kerran...miksei sama pade ihan mieheenkin.

oletko kysyny ukoltas et miks haa on ku perseeseen ammuttu karhu? onko toissa kaikki hyvin? vai mika nyt vaivaa. ihan esim joku tyopaikalla hilluva huhu vaikka irtisanomisista saa verenpaineen nousemaan.

ja yleensa myos kannattaa itse katsoa peiliin, onko omassa kaytoksessa kaikki ok.

Vierailija
25/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin kaikki laskut on ihan ajan tasalla, mikään ei ole myöhässä.

ap

Taitaa olla yleinen syy nykyään miksi ihmiset saattaa olla hieman kireällä päällä toisinaan.

Vierailija
26/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten vaihdevuodet?

Vierailija
27/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivokasvain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi