Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön kaverin oudot vanhemmat...

Vierailija
01.11.2010 |

Meillä on muodostunut ongelma siitä että tyttöni on ekaluokan alkaessa ystävystynyt luokallaan olevan pojan kanssa.

Itse en näe asiassa mitään ongelmaa. Ovat molemmat hyvin kiinnostuneita luonnosta, elämistä, tykkäävät legoista ja monista muista samanlaisista jutuista. Leikit menevät todella hyvin yksiin ja ottavat mielellään muitakin mukaan leikkeihinsä (pikkusisarukset/muut kerrostalon pihalla olevat lapset yms.).

Pojan äiti ei alussa nähnyt ystävyydessä mitään ongelmaa ja mielellään antoi pojan tulla meille koulun jälkeen leikkimään tai otti tytön heille. Näimme myös usein yhdessä lähipuistossa niin että molemmilla oli pienemmät sisaruksetkin mukana.

Nyt kutienkin ongelmaksi on muodostunut se että pojan vanhemmat haluaisivat hänen leikkivän vain toisten poikien kanssa. Tyttöni ei kuulemma ole sopivaa seuraa, eikä heidän yhteiset leikkinsä sopivia pojalle (pehmoleluilla yleensä leikkivät eläinsairaalaa, pihalla hippaa, autoleikkejä hiekkiksellä, joskus kotileikkejä, rakentavat legoilla ja junanradalla yms.).

Yritin kysellä onko tyttäreni tehnyt jotain sopimatonta mistä tämä leikkikielto on tullut. Kuulemma on oikein mukava tyttö, mutta heidän poika ei enää leiki tyttöjen kanssa. Kuulemma tulee muuten liian tyttömäinen poika ja sitten sen takia kiusataan koulussa...

Harmittaa tytön puolesta että menetti nyt hyvän ystävän. Ja kummeksuttaa se ettei poika ja tyttö voisi leikkiä yhdessä...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi naapuria haukkuvia viestejä.

Sorry vain, mutta olet liian läpinäkyvä.

Sai naapurit haukuttua homokammoisiksi ja saman asian sai levitettyä opettajallekin. Hän kun on tuttu muutenkin niin toki voi asioista jutella luottamuksellisesti.

Jotenkin en yhtään ihmettele, ettei naapuri halua lapsensa leikkivän lapsesi kanssa. Oli se sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Voi kamalaa, mitä tuleekaan eteen kun tyttösi on murkkuiässä ja kavereita tulee ja menee ja bestikset jättää ja uusia tulee.

Jokaisestako menet opettajalle luottamuksella kertomaan, että sen Minnan vanhemmat on outoja ja Marikan äidissä täytyy olla jotain omituista kun Marika ei halua meille enää yökylään.

Juuri näin, homokammoisiksi olen pojan vanhemmat haukkunut ja aijon vielä yläasteikäisen tyttäreni kaverisuhteisiinkin puuttua!! Tottakai levittelen kaikkien lasteni kavereiden asiat opettajalle ja kerron vielä muidenkin "muka teitämäni asiat"!! :D

Hyvin on sulla luetun ymmärtäminen hallussa... ;)

T:ap

Juu, itse olen vastaillut haukkuvia viestejä... missähän kohtaa?? :D Olisi ihan mielenkiintoista teitää mitä viestejä pidät mun kirjoittamina niiden ap merkittyjen lisäksi.

Toisaalta en taida tämän enempää kanssasi tästä jaksaa edes vääntää. Tuskin kuitenkaan sen kummemmaksi menee, kun että sun mielestä olen homofobisiksi nyt haukkunut pojan vanhemmat ja olen puuttunut asioihin jotka eivät mulle kuulu... Voit ihan vapaasti pitää mielipiteesi. :D

Ilmeisesti saat jotain tyydytystä siitä että ymmärrät asian ihan väärin... :D

Aloituksen tein koska todella ihmettelin asiaa, että sillä perusteella kielsivät tyttöni ja pojan välisen ystävyyden että ovat eri sukupuolta. Pahalta tuntui meidän tytön puolesta joka nyt menetti todella hyvän ystävän.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla