Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En millään jaksa lasten kavereita joka ilta

Vierailija
01.11.2010 |

Onko mussa jotain pahasti vialla, kun lasteni 6-9v. kaverit on meillä lähes joka iltapäivä, ja mua ärsyttää! Välillä en päästä ollenkaan ja välillä on taas pakko, kun omat lapsenihan siitä vain kärsii,kun meille ei pääse leikkimään. Miten muut olette säännöstelleet kaverien tuloa/lukumäärää. Töiden jälkeen olis joskus kiva saada viettää iltaa ihan oman perheen kesken. Onko muita samaoin tuntevia??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suoraan olen sanonut, jos nyt ei sovi, ja haluan viettää rauhallistaa iltaa.

Vierailija
2/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksais! No ei kyl meillä 7 ja 5 ja 2 v. edes haluais ja sitä paitsi meil on harrastuksia joka ilta niin ei edes vois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihan yksinkertaisesti (ja nätisti, ei tarvitse tylyttää..) "tänään ei nyt sovi, toisena päivänä sitten".

no en mä meille kavereita päästä joka päivä. ihan suoraan olen sanonut, jos nyt ei sovi, ja haluan viettää rauhallistaa iltaa.

Vierailija
4/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisipä joku joskus meidänkin oven takana hakemassa poikaa leikkimään tai tunkemassa meille leikkimään....

Olen aidosti kateellinen

Vierailija
5/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siis mitään arjesta poikkeavaa. harvoin ärsyttää, päinvastoin olen tyytyväinen jos lapsilla on kavereita, se helpottaa arkea, kun eivät sitten tappele toistensa kanssa tai ole mun kimpussa koko ajan vaatimassa jotain.

Vierailija
6/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverimäärän olen rajannut yhteen. Pahimmillaan meillä oli kesällä 9 7-5 vuotiasta leikkimässä ja meteli + sotku sen mukainen. Nykyään saa tulla yksi kerrallaan leikkimään ja velvollisuutena on toki siivota jälkensä leikin jälkeen, muuten ei asiaa. Joka päivä en jaksa sitä melua heti töiden jälkeen, silloin sovitaan että esim. meidän lapsi menee välillä kaverin kotiin leikkimään.

Vierailija
7/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena en saanut edes synttäreitä viettää kotona ja olen sillo jo päättänyt, että minun kotiini sitten saa tulla!

Nyt saimme vihdoin sellaisen (vuokra-)asunnon, että mahtuu kaikkien kolmen lapsen kaverit vaikka yhtaikaa-> 95m2 +parvi.

Ja minä voin olla omassa makkarissa ihan rauhassa ja tehdä mitä huvittaa... tärkeää sekin. Mutta erityisen tärkeää minulle on se että tiedän missä lapseni on, kenen kanssa ja mitä tekemässä -noin suurinpiirtein ;) ja mikä sen parempi kun viihtyvät meillä!