Jouduitko siirtämään Nokia-kännykän kellon aikaa?
Vai menikö automaattisesti talviaikaan? Mikä puhelinmalli?
Kommentit (18)
Asetuksista saa valittua onko se automaattinen päivitys päällä vai ei, itse tykkään siistää itse niin tiedän missä ajassa olen:)
Ja joku musta-pinkki toin on, 2730 ehkä tai jotain sinne päin...
meni automaattisesti, joissakin malleissa pitää erikseen asetuksista laittaa automaattinen talvi-kesäajan vaihto, en muista nykyisen puhelimeni asetuksia tai siis tarviko laittaa asetuksiin, N97 kyseessä.
Olikin sitten ainut elektroniikkalaite kotona mikä ei mennyt autmaattisesti. Ikää kännyllä 4 v.
ehkä sieltä asetuksista olis löytynyt automaattinen päivityskin.
5800
Siellä on vaihtoehtoina automaattinen tai manuaalinen
En ole kyllä huomannut katsoa, saako vaihdon siirrettyä automaattiselle.
Mallista mulla ei ole kyllä hajuakaan. En ole koskaan tietnnyt yhdenkään kännykkäni mallin nimeä.
kun sammutti virrat. Mallia en muista, ikää muutama vuosi.
Taitaa olla ihan kaikissa Nokialaisissa asetus ajan päivittämisestä:
Automaattisesti
Vahvistettava
Ei päällä
Itse teen reisuhommia, joten pidän päällä tuon vahvistettava niin kännykkä varoittaa ennen ajan päivittämistä....
Meni automaattisesti. Ja herätyskelloa laittaessa ilmoitti,että herättää silloin siirrettynä aikana :-D Tää on joku xpressmusic, kosketusnäyttö. Mallia en muista :)
on kyllä sellaisia arpageneraattoreita tuon kesäajan suhteen ettei paremmasta väliä.
johdu puhelimesta vaan siitä, että onko operaattorilla kotitilaajarekisterissä ajanpäivitys ominaisuus aktivoituna.. JA vaikka olisi aktivoituna, vaaditaan sijainninpäivitys että tieto tulee puhelimeen. Nih!
En tajua miksei toimi! Ei toiminut edellisessäkään puhelimessa automaattinen päivitys, aina kun käynnistää puhelimen, aika on pielessä, ja sitten pitää erikseen ottaa automaattinen päivitys pois että saa laitettua oikean ajan. Nykyinen puhelin on mallia 2720a-2.
Mallia en muista, joku 3***?