Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käy sosiaalisen elämän kun tulee raskaaksi?

Vierailija
01.11.2010 |

Mitä tapahtuu kaverisuhteille kun tulee raskaaksi? Käytkö bileissä kavereita tapaamassa vaikka et voi dokata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämään juuri bileet ja dokaus kuuluneet ennen raskauttakaan. Ikä raskautuessa 28v.

Vierailija
2/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä bileissä, mutten normaalistikaan kokenut tarvetta dokata joka kerta. Raskaus kestää 9 kk ja kyllä sen aikaa pärjää alkoholittomilla siidereillä ja kokiksella, vaikka menojalkaa vipattaa. Yleensä tapaan kavereita kotosalla, leffassa, kahviloissa, kavereilla, teatterissa jne, eli baari ei ole ainoa sosiaalinen kenttä. Esikoisen sain 20-vuotiaana ja nyt 32-vuotiaana eletään edelleen pikkulapsiaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämään juuri bileet ja dokaus kuuluneet ennen raskauttakaan. Ikä raskautuessa 28v.

Aika usein kaveriporukan tai yksittäisten kaverien kanssa kokoontuminen tarkoittaa jonkin sortin bileitä ja dokausta...

Vierailija
4/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri tosin vaihtui, mutta minusta äitiysloma ja kotihoidontuella oloaika olivat ihan loistavia tilaisuuksia tutustua kerrankin uusiin ihmisiin ja eri sosiaalisesta ryhmästä kuin missä itse luontaisesti olin.

Oli aikaa tavata muita ja kirjoittaa kirjeitä ja soitella.

Ok, dokata ei voinut raskausaikana, mutta kävin vanhojen kavereiden bileissä silti, ainahan sitä voi jutella ja pitää muuten hauskaa.

Ja kun lapsi oli syntynyt, aloimme käydä perhekerhoissa ja puistoissa. Lapsesta saa hyvin jutunalkua vieraiden ihmisten kanssa, ja se riippuu pitkälti itsestä, mihin aiheisiin sitten haluaa keskustelua johdatella. Totta kai iso osa kerhoissa ja puistoissa tapaamistani naisista jäi tuttavan tasolle, mutta kyllä sieltä saa uusiakin kavereita, kun mieleltään avoin ja kiinnostunut tapaamaan ihmisiä ihan eri alalta kuin millä itse on.

Se on vähän kuin koiran omistaminen, koirastakin saa jutunjuurta ventovieraiden kanssa ;-DD

Vierailija
5/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä odota sympatiaa. Ne av-mammat, jotka tällaisiin ketjuihin vastaavat, eivät tietenkään dokaa tai ole koskaan dokanneet, koska se on niin junttia, ja kaikki, jotka aikuisella iällä bilettävät, ovat heidän evankeliuminsa mukaan säälittäviä.

Vierailija
6/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä odota sympatiaa. Ne av-mammat, jotka tällaisiin ketjuihin vastaavat, eivät tietenkään dokaa tai ole koskaan dokanneet, koska se on niin junttia, ja kaikki, jotka aikuisella iällä bilettävät, ovat heidän evankeliuminsa mukaan säälittäviä.

kyllä minä ainakin viiniä juon yhä, lapset eivät enää ole imetyksellä.

Miten se nyt on ainoa asia, joka määrittää naisen sosiaalista elämää?

Jos ap halusi kysyä, loppuuko dokaaminen raskausaikana, niin toki se loppuu. So what?

-5-

Vierailija
7/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa biletys...

Vierailija
8/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No ei mulle sosiaalinen elämä ole sama kuin baareissa biletys...

Vierailija
9/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rakastaa sua ja sun mahaasi.

Uutta sosiaalista ulottuvuutta..