Närästys ja krapula
Onko kellään ollut oikein kunnon krapulapäivän jälkeen närästystä? Mulla oli sunnuntaina krapula, yrjöilin varmaan iltaviiteen asti ja nyt on siitä lähtien närästänyt ihan tuhottomasti. Voiko johtua tuosta yrjöilystä närästys?
Kommentit (4)
ja siksi närästää. Seon merkki siitä, että alkoholinkäyttöään ja elintapojaan kannattaa muuttaa, ellei ennen pitkää halua reluksitaudista elinikäistä vaivaa. Se on erittäin hankala sairaus, jota en toivo kenellekään ja joka heikentää elämänlaatua yleensä merkittävästi.
mä käytän alkoholia erittäin harvoin, mutta nyt tuli otettua selkeästi liikaa ja pöntön kanssa keskusteltua reilusti yli parikymmentä kertaa. Ihmettelen vain, miten voi vieläkin närästää, vaikka toissapäivänä nuo olot oli.
oksentamisesta. Kun näin on, närästys tuntuu - muutenhan happamat nousut eivät välttämättä tunnu ollenkaan ja kaikilla ihmisillä on välillä niitä nousuja, vaikka niitä ei tunnekaan.
Nyt hellit vatsaasi ja ruokatorvea vähärasvaisilla, ei-happamilla ruoilla ja juomilla, että limakalvot paranevat.
Mua närästää usein just karpulapäivän jälkeen vaikka en olisi oksentanutkaan, muuten ei juuri koskaan.