Nyt sais Ellokselta -30% kaikesta, myönnynkö tilaamaan?
Tarttis vauvalle vaatetta (68-74 cm) ja koululaisellekin aina tarttee jotain. Tilasin pitkästä aikaa Ellokselta viime syksynä ja oli niin helevetin hankalaa asioida asiakaspalvelun kanssa, että lupasin etten enää koskaan tilaa tuolta. No, nyt en jaksaisi lähteä kaupoille ja tuolta saisi kaikesta -30% alennuksen. Viittinkö vai enköviittinkö?
Kommentit (8)
koko perhelle kengät -50% hinnalla. monelle vielä kahdet. koko perhe on nykyään asiakkaita kun tuo ale tulee aina uudelle asiakkaalle... mun mielestä asiakaspalvelu on hyvää ja lasku on kätevä kun tarvii maksaa vasta yli kuukauden päästä. pikkutavaralle tuo -30% on ihan ok. Sama kai mistä tilaa mut mun mielestä on kätevintä tilata kaikki netistä. Ei juuri tule enää kaupoissa kierreltyä ja nettikaupoissakin on nykyään yleensä vain n. 2 e toimituskulut joten on halpaakin. Elloksella tosin on kalliimmat.
ettei kelpaa, vaikka olisi missä aleessa. Merkkituotteet toki eriasia, mutta niistä harvoin saa alennuksia.
merkkituotteistakin sellaisella alennussetelillä, 50 euroa pois jos loppusumma 150 e. Ostin Espritin takin, sain satasella. Sama takki kaupassa sen 159 e.
i]ettei kelpaa, vaikka olisi missä aleessa. Merkkituotteet toki eriasia, mutta niistä harvoin saa alennuksia.
[/quote]
mä olen saanut puoleen hintaan kaikki merkkikengät, ticketit yms.
InWearia joskus tilaan sieltä, siihen alet yleensä kelpaa. Mutta Esprit, urheilumerkit ja Zara Home ei käy.
Kävin katsomassa mitä on tarjolla ja tosi vähän oli mitään perusvaatetta vauvalle. Esprätit ja Pumat sun muut tosiaan tarjouksen ulkopuolella. Ei oikein iskenyt mikään, vähän sekalaista kamaa ja millekään Ticket-haalareille ei nyt ole tarvetta.
Ei kaikesta kuitenkaan saa. Poissuljettu aina Espritit yms.