Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvoisitko yhden yön viikossa ja saisit n. 100 euroa kerta käteen?

Vierailija
01.11.2010 |

Olisi mahdollisuus tehdä yksi yövuoro kerran viikossa erään hoitoa tarvitsevan kotona. Ei mitään kokemusta yötyöstä. Voisin näin olla kotona vielä vähän aikaa lasten kanssa, kun tulisi hieman yli 400 euroa ylimääräistä kuussa neljällä yövuorolla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä päivystin öitä seksipuhelimessa aikanaan, ja laskin tuntipalkaksi jotain 3 euroa.. eli parikymppiä yö.

Vierailija
2/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuoroa ja saan palkkaa yhdestä yöstä n. 160 € käteen. (vuoro on 12 tuntia). Mulla on työ päivystystä hoitoalalla. Teen pari yötä viikossa ja saan sillä kuukausipalkan verran rahaa ja lapset on hoidettu kotona. Kaikille ei sovi, mutta mun kokemus on hyvä, suosittelen. Kannattaa kokeilla ensin esim. tuo mainittu kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tykkäsin yövuoroista.

Ja jos tällainen mahdollisuus, kuten sinulla tulisi vastaan, niin uskoisin, että mies olisi hommassa mielellään mukana kaitsemassa lapsia seuraavana päivänä. Onhan 400 euroa kuitenkin iso raha.

Vierailija
4/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hoitais lapset seuraavana päivänä niin että saisin nukkua muutaman tunnin niin OK

Vierailija
5/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali tuntiliksanikin on melkein 30 egeä tunnilta, siis päiväaikaan tehty työ. Siksi en alkaisi öitä valvoa noin rupaisella korvauksella, eihän siitä tule kuin - monestako tunnista on kyse, 8 varmaan ainakin) hiukan yli kymppi tunnissa.

Jos sinä kuitenkin voit tuon avulla pitkittää kotonaoloa, niin anna palaa. Sovi ensin kuukauden kokeilusta, että näet, miten jaksat sen. Sen verran olen vuorotöitä tehnyt urani aikana, että voin sanoa, että tuo valvominen ON aika rankkaa, jos et saa sen päälle nukutuksi (kuten oletan, ettet saa, jos kerran hoidat lapsia kotona). Toipumiseen menee monta päivää!

Vierailija
6/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tehdä? Jos vain olla hereillä, niin ok. Mutta jos jotain töitäkin pitää tehdä, niin tuo korvaus ei ole kovinkaan hyvä. En kyllä 'oikeata' yötyövuoroa tekisi tuollaisella palkalla. Sellaisen vuoron, että olen varmuuden vuoksi jonkun toisen kotona jos jotain tapahtuisi, saan ehkäpä torkkuakin, tekisin 100e:lla.

Vierailija
7/7 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuo yötyö olisi ainoa työni niin melko varmasti suostuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi