Voisitko ajatella jotain näistä nimistä lapsellesi?
Haluamme lapsellemme S-nimen, mutta harvinaisen
POIKA:
Siimon
Siimo
Siilas
Saamo
Salomo
Seamus
Simen
Seere
Serius
Selius
TYTTÖ:
Siina
Saliina
Salvia
Sinie
Sienna
Silia
Seelia
Saniela
Sarelia
Selja
Jotenkin noista harvinaisemmista ei itsekään osaa sanoa, joutuu monta kertaa toistelemaan mielessään.. Kaikenlaiset kommentit sallittuja :)
Kyseessä on hieman tummempi lapsi, isän puolelta ei-suomalaiset geenit. Joten ihan perusnimi ei ehkä kävisikään.
Kommentit (51)
Haluamme lapsellemme S-nimen, mutta harvinaisen
POIKA:
Siimon
Siimo
Siilas
Saamo
Salomo
Seamus
Simen
Seere
Serius
SeliusTYTTÖ:
Siina
Saliina
Salvia
Sinie
Sienna
Silia
Seelia
Saniela
Sarelia
SeljaJotenkin noista harvinaisemmista ei itsekään osaa sanoa, joutuu monta kertaa toistelemaan mielessään.. Kaikenlaiset kommentit sallittuja :)
Kyseessä on hieman tummempi lapsi, isän puolelta ei-suomalaiset geenit. Joten ihan perusnimi ei ehkä kävisikään.
pojalle
Siimon
Seere
tytölle
Siina
Saliina
Sienna
Seelia
Sarelia
Selja
Noi ei ole yhtään mun makuuni ja jotenkin .....
no en sano mutta en tykkää.
Itse voisin harkita nimiä Sienna, Seelia ja Selja. Pojan nimistä mikään ei iske.
Salomo tai mieluummin Salomon ja tytölle Seela, joka ei kylläkään tainnut olla tuossa teidän listassa?
Sienna, Seelia ja Salvia kaikki kauniita ja voisin harkita omalleni.
Pojan nimistä en pitänyt. Mites olis Sirius?
Salomo ja Selja
Näistä oikeasti pidän ja voisin ajatella omallakin lapsella. Muista en pidä.
Selja on ainut minkä voisin harkita laitettavan lapsellemme. Muut ovat aivan liian outoja ja rumia nimiä.
Laittaisin nimeksi suomalaisen, kansainvälisen tai isän kotimaasta olevan nimen. Nuo ovat vain kummallisia väännöksiä.
POIKA:
Saamo
Seamus
Serius
[Morre lisää: Sirius]
TYTTÖ:
Saliina
Salvia
Silia
Seelia
Sarelia
Selja
Seelia ja Salvia ihan ok.
Poikien nimet on aika outoja.
Mietin että joutuisko poika aina tavaamaan nimensä.. Muuten tykkäisin itse! T. ap
ovat mielestäni sen verran yleisiä, etteivät ole outoja. Samaten Siina. Salvia on ihan kiva, Seljan miellän vaalean tytön nimeksi, mutta sekin on ihan nimen kuuloinen, onkohan nimipäiväkalenterissakin? Muut ovat mielestäni kummallisia, No, Sienna vielä mennee. Simenistä puuttuu e, Siilas on sukunimi, Siimo on venytetty Simo tai sitten siima. Saamo, Seere ja Sinie ovat ihan outoja.
Ystäväni lapsi on Sammol ja sekin nimi on erikoinen ja outo, mutta siihen on tottunut ja nykyään jopa tykkään tuosta nimestä. Varmaan niin tapahtuisi muihinkin nimiin.
En ole oikein löytänyt.. Siksi toivonkin tyttöä :)
tuntuu että miten tuohon Sammol -nimeen tottuu =). Mutta kai kaikkeen tottuu..
Osataanko Seamus kirjoittaa oikein? Mietin että joutuisko poika aina tavaamaan nimensä.. Muuten tykkäisin itse! T. ap
Oisko Simon kuitenkin parempi kuin Siimon?
Oisko Simon kuitenkin parempi kuin Siimon?
Mites Sipri tai Sigfrid? :)
Pojalle: Salama, Sisu, Simson.
Tytölle: Selda, Saida, Sinja, Saime.