Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko itse tehneet jauho-mixejä lahjaksi? Millaisia?

Vierailija
31.10.2010 |

Esim. leipä-mix, suklaakakku-mix, cookie-mix, jne.

Sellainen olisi itsekin kiva saada, jossa olisi tyyliin "lisää vain munat ja rasva", ettei tarttis alkaa vaahdottelee mitään, kun ollaan joulu mökillä vähän alkeellisimmissa oloissa... ;)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli heitto lähinnä juuri tuohon, kun porukka ylempänä sanoi että on uusavutonta panna 5 dl jauhoja + sokerit purkkiin. Siihen totesin, että niin, iisavuttomillehan nuo...tarkoitin lähinnä vitsillä. Otapa se tiukka pipo pois päätäsi kiristämästä. Ihan oikeasti nyt, ihmiset! Toinen pitää epähygienisenä, toinen uusavuttomana...hohhoijaa. Tärkeintä mielestäni on antaa lahjaksi jotain muuta kuin krääsää.

Vierailija
22/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki jos tuollaisen saisin niin varmaan tulisi sekin leivottua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva purnukka, jossa erilaisia pähkinöitä, rusinoita ja manteleita?

Oikeesti noi mixit on niin jenkkiläisiä, siellä ne ei itse leivo mitään, vaan kaikki vierastarjottavakin on aina valmiiksi kaupasta ostettua.

Vierailija
24/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huolisi mitään ruuanlaittoon liittyvää.

Vierailija
25/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta, jossa ihmiset kakkaavat käteensä en huolisi mitään ruuanlaittoon liittyvää.

Vierailija
26/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko #18 kuvan kekseille jotain ohjetta?

Vierailija
27/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne purkkiin ennemmin vaikka valmiita karkkeja tai keksejä.

Minä en ainakaan haluaisi lahjaksi purkkia, jossa on jauhoja, sokeria ja suklaamuruja.

Olihan nuo ihan kivan näköisiä kuviassa, mutta... Vähän sellaisia tekeleitä.

Pitääkö kaikille siellä päiväkodissa sitten viedä joku lahja, jos täytyy väkisin keksiä jotain hölmöä?

Vierailija
28/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka tuikkuja sinne lasipurkkiin tai kynttiloita. Kun toi systeemi vahan kallistuu niin siellahan on jauhot ja rusinat sekasin eika nayta enaa yhtaan kivalta...

Epahygieeninen mustakin, voisin ottaa lahjaks ainoastaan joltain todella tutulta, jonka tietasin pesevan katensa kun on kaivanut nenaa. Silloinkin se astia olis paa-asia ja ne sisallot vaan taydennysta.

Vierailija
29/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka tuikkuja sinne lasipurkkiin tai kynttiloita. Kun toi systeemi vahan kallistuu niin siellahan on jauhot ja rusinat sekasin eika nayta enaa yhtaan kivalta... Epahygieeninen mustakin, voisin ottaa lahjaks ainoastaan joltain todella tutulta, jonka tietasin pesevan katensa kun on kaivanut nenaa. Silloinkin se astia olis paa-asia ja ne sisallot vaan taydennysta.

leipomukset kuumaan uuniin?

Vierailija
30/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva purnukka, jossa erilaisia pähkinöitä, rusinoita ja manteleita? Oikeesti noi mixit on niin jenkkiläisiä, siellä ne ei itse leivo mitään, vaan kaikki vierastarjottavakin on aina valmiiksi kaupasta ostettua.

niin typeria etta varaavat hyllymetreittain tilaa erilaisille jauhoille, hiivoille ja leivinpulvereille. Siihen vastapaata sitten kasaavat vaikka minkalaista kakku- ja muffinssimuottia ja vispilaa. Mutta mitas typerilta lukutaidottomilta voi odottaa, olkoot siina uskossa etta joku joskus leipoo.

Vierailija
31/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niille päikyn ihmisille sitten keksisi? Kivi-tuikkuko on ainoa sallittu, suomalaistyyppinen lahja?

Ei ap, vaan se, joka mietti päiväkodin lahjoja

Vierailija
32/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistelppa sit ketjua jossa päiväkodin tädit kertoivat kuinka heittävät kaikki itse tehdyt leipomukset suurinpiirtein roskiin, kun lahjaksi saavat. Niin kävisi tälle jauhoseoksellekin varmaan.

Ostakaa päiväkotiin vaikka tädeille yhteiseksi jokin herkkukahvi, esim saksanpähkinä tms joka on avaamaton paketti ja voivat käyttää kahvitunnillaan.

t DI

Vierailija
33/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa nuo jauhot roskiin ja vielä keksiä tuollaiselle tusinapurkille jotain käyttöä tai viedä kirpputorille.

En todellakaan leipoisi tuollaisesta mitään. Haluan itse valita raaka-aineet leipomuksiini, joten "ei kiitos".

Tee vaikka itse lämmitettäviä kauratyynyjä lahjaksi, niissä ei kuitenkaan ole mitään maatumatonta shittiä mukana.

Vierailija
34/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä tulee mieleen kaupan valmiin lettutaikinat, muffinsitaikinat, toscakakkupussit yms. ja jotenkin pidän niitä vähän ala-arvoisina jenkkihapatuksina. "Heitä kulhoon lisäaineseos ja vettä".

Voi kai tuosta saada kivankin näköisen jutun, mutta... en tiedä. Olen niin nopea leipuri muutenkin, että äkkiseltään ajatus kuulostaa vieraalta. Ehkä joku pikkuleipäseos olisi kuitenkin ihan hauska juttu.

Vierailija
35/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ihana saada tuollainen kaunis, toistaiseksi vielä vähän erilainen lahja, joka kuluu käytössä. Osaan toki itsekin tehdä pipareita, mutta minusta tuo on ideana hauska.

Tähän voi tietysti vaikuttaa se, että olen asunut pari vuotta jenkeissä enkä pidä kaikkea sieltä tulevaa automaattisesti ala-arvoisena. Ymmärrän kyllä, että turhuuttahan tuo on, mutta aika viatonta turhuutta kuitenkin.

No, ehkä sitten jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi