Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko itse tehneet jauho-mixejä lahjaksi? Millaisia?

Vierailija
31.10.2010 |

Esim. leipä-mix, suklaakakku-mix, cookie-mix, jne.

Sellainen olisi itsekin kiva saada, jossa olisi tyyliin "lisää vain munat ja rasva", ettei tarttis alkaa vaahdottelee mitään, kun ollaan joulu mökillä vähän alkeellisimmissa oloissa... ;)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuupa oudolta, en ole saanut, enkä antaisi kenellekään itse tehtyä jauhomixiä. Miksi et tee vain itsellesi. Kuulostaa hieman epähygieeniseltä tuo lahjana.

Vierailija
2/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin lentäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan ne jauhot on itsekin sekoittaa.

Mökille ostaisin kakkuainekset kaupasta valmiina jos kakkua pitäisi mökillä vääntää.

Vierailija
4/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta olisi kiva saada. Tykkään aina kokeilla kaikkea uutta, vaihtelen resepteja summuuta. Tuo on just sellaista.

Vierailija
5/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset cookie-mix-in-a-jar-jutut joululahjaksi niin, että asettelet eri väriset ainekset kerroksittain lasipurkkiin ja koristelen purkin kauniiksi.

Pitääkö joku noita tosiaan epähygieenisinä? Hmm. Eipä tullut mieleenikään. Ehkä pitää vielä harkita.

Vierailija
6/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset cookie-mix-in-a-jar-jutut joululahjaksi niin, että asettelet eri väriset ainekset kerroksittain lasipurkkiin ja koristelen purkin kauniiksi.

Pitääkö joku noita tosiaan epähygieenisinä? Hmm. Eipä tullut mieleenikään. Ehkä pitää vielä harkita.

En minäkään avauksesta osannut kuvitella, mistä on kyse. En ole nähnyt tuollaisia, mutta kuvauksesi kuulostaa hauskalta. Minä kyllä tykkäisin.

Vierailija
7/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne palstalle kirjoittelee yllättävän paljon sellaista porukkaa, jotka pesevän kätensä verille, lotraavat käsidesillä ja käyttävät Aspia kodin puhdistukseen. Sellaisten mielipiteet on parempi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
8/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon näitä "neurootikkoja".

Vierailija
9/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne palstalle kirjoittelee yllättävän paljon sellaista porukkaa, jotka pesevän kätensä verille, lotraavat käsidesillä ja käyttävät Aspia kodin puhdistukseen. Sellaisten mielipiteet on parempi jättää omaan arvoonsa.

*vilkuttaa verisellä räpylällään eikä tahtoisi jauhoja lahjaksi*

Vierailija
10/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa päähäni kuin jauhoja ja sokeria, eivätkä ne nyt kovin näyttäviä ole. Jos sinne laittaa suklaata tms. säilyvyys ei ole kovin pitkä kai?

Vierailija
11/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeria ja kaakaota. Öh kuulostaa uusavuttomuuden huipulta. Vie niille ennemmin valmis (kaupasta ostettu) kakku.

Vierailija
13/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä sekoteta ensin sokeri ja munat tai sokeri ja voi? Eihän noita kaikkia voi mättää rasvan ja munien joukkoon?

Vierailija
14/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avauksesta osannut kuvitella, mistä on kyse.

miten joku ei voi tajuta ideaa avauksesta? AP:han puhui juurikin JAUHOmixeista... :D

NO, uusavuttomillehan nuo onkin, kaikki ei nykypäivänä osaa tehdä itse. Ihan kiva idea!

Vierailija
15/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kehitellyt sellaiset mixit, että onnistuu. Mut täällä en niitä paljasta, sekoitussuhteet takaavat hyvän lopputuloksen.

t. köksänmaikka

Vierailija
16/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä sekoteta ensin sokeri ja munat tai sokeri ja voi? Eihän noita kaikkia voi mättää rasvan ja munien joukkoon?

mutta onhan niitä reseptejä erilaisia. Ei kaikki vaadi muna-sokeri- tai voi-sokeri-vaahtoa, varsinkaan tuollaiset cookiet, jotka on aika lättänöitä ja kovia. Mun mielestä aika hauska lahjaidea, vaikken kyllä tuollaisia itse jaksaisikaan näpertää. Täällä joskus esiteltiin tuota jonkin linkin avulla, ja minusta vaikutti aika kivalta jutulta.

Vierailija
17/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa esim. tän tyyppisiä aineita, niin saa kyllä aika hauskan: http://4.bp.blogspot.com/_NXyra3aS9Q4/SZSBogt3atI/AAAAAAAAAoc/4qsHcQyu7…

aineita jauhojen lisäksi karkit, rusinat, suklaapalat, hiutaleet, pähkinärouhe, fariinisokeri jne.

Vierailija
18/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan niitä reseptejä erilaisia. Ei kaikki vaadi muna-sokeri- tai voi-sokeri-vaahtoa, varsinkaan tuollaiset cookiet, jotka on aika lättänöitä ja kovia. Mun mielestä aika hauska lahjaidea, vaikken kyllä tuollaisia itse jaksaisikaan näpertää. Täällä joskus esiteltiin tuota jonkin linkin avulla, ja minusta vaikutti aika kivalta jutulta.

;)

Vierailija
19/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku ei voi tajuta ideaa avauksesta? AP:han puhui juurikin JAUHOmixeista... :D

NO, uusavuttomillehan nuo onkin, kaikki ei nykypäivänä osaa tehdä itse. Ihan kiva idea!

Siis oletko sitä mieltä, että jos tuollaisen saa lahjaksi, lahjanantaja on sitä mieltä, että olet uusavuton? Kiva tuliainen onkin puukkoa selkään, vai mitä yrität sanoa?

Musta oikeasti tuntuu, että tämä termi "uusavuton" on nyt kärsinyt inflaation. En mä esim. pidä itseäni mitenkään uusavuttomana, vaikkein tuollaisia cookieita leivokaan, oikeastaan en leivo juuri koskaan. Mä en näe sille mitään tarvetta. Jos mä leipoisin kaikkia hyvyksiä, paisuisin Michelin-ukoksi.

Vierailija
20/35 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan nähnyt tuollaisia purkkeja. Kuten muuten sanoin viestissäni. Mulle tuli ekana mieleen kaupoissa myynnissä olevat jauhomixit (tyyliin lettutaikina), jotka on mössöä pussissa ja todellakin uusavuttomille :) Mutta mun mielestä nuo purkkihommelit on tosi kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme