Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalat balleriinat ovat noloakin nolommat

Vierailija
31.10.2010 |

naiselle, joka muuten on pukeutunut hienosti esim häihin tms. ja sitten kengät lässäyttää koko olemuksen ilman korkoja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi 185 senttinen ystävä, jonka mies on 170 cm. Nainen ei koskaan käytä miehen seurassa korkkareita, koska muutenkin on pituuseroa. Ja ei ne hänen kenkänsä kyllä mitenkään lässäytä olemusta. Joillakin sitä ylväyttä kun on ilman korkojakin.

Itse voisin ottaa pari senttiä mittaa korteeni, joten tasapohjaisilla kengillä ainoastaan urheilen...

Vierailija
2/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sit jäädä kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän matalia balleriinoja yhtä juhlavina kuin korkokenkiä, ja lisäksi pidän niitä kauniimpina.

Vierailija
4/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi käyttää korkeakorkoisia kenkiä. Luin juuri erään muotiasiantuntijan neuvoja juhlapukeutumisesta. Sanoi, että hyvä vaihtoehto korkkareille on juhlavat ballerinat.

Vierailija
5/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä, ihan siitä syystä, että olen ihan niillä balleriinoillakin pidempi kuin 70% muista ihmisistä.

Vierailija
6/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi olla ihan fyysisiä esteitä.

Vierailija
7/7 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan ihanaa, että minulla olisi niin paljon vapaa-aikaa ja niin vähän omia murheita, että ehtisin tällaista asiaa pohtia ja sitten vielä kirjoittaa siitä nettipalstalle. Onnitteluni, ap.

Törmään tähän tuntemukseen hyvin usein tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi