Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko paljon häirikköpuheluja? Minulle soitti mies, joka

Vierailija
31.10.2010 |

kyseli että miksi lähettelen hänelle uhkausviestejä. Mitään viestejä en ole kenellekään lähettänyt. Kun soitti toisen kerran niin käskin häntä tehdä rikosilmoituksen ja lähettää viestit minulle näytille, mutta mitään viestejä hänellä ei ollut. Sanoin, että jos vielä soittaa niin teen ilmoituksen kotirauhan häiritsemisestä, mutta hän soitti numerosta, joka ei näkynyt näytöllä. Sen jälkeen ei enää ole soittanut uudestaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lapset tarjonneet seksipalveluja

2) Nuori mies halunnut ostaa bootsini

3) Nuoret kysyneet tiedänkö mikä biblia on

4) Naurupuheluita

Vierailija
2/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän lehtimyyjien puhelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v ja sain puhelun joltain mieheltä, joka veti käteensä samaan aikaan ja pyysi mua metsään katseleen käteenvetoaan. Sanoi vielä että jos en tule aikoo taklata mut kaupungilla, tietää kuulemma kuka minä olen. En mennyt, suljin puhelimen.

Olin peloissani pari vuotta puhelun jälkeen, mutta onneksi ei koskaan soittanut toista kertaa, eikä mua kukaan ole taklannut.

Vierailija
4/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeronhan saa näkyviin silti.

Vierailija
5/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatissa, jossa saattaa herkästi joutua jonkun itsensä väärin kohdelluksi tuntevan häirinnän kohteeksi.

Vierailija
6/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomasta numerosta, mutta tein poliisille jutun ja sain soittajan selville. kun ilmoitin, että poliisi ottaa yhteyttä, niin puhelut loppuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi