Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Psykomamma tietää ketkä av-palstalaiset tekivät ls-ilmoituksen?

Vierailija
31.10.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla onneks taas lääkäriaika, niin voipi olla että loppuvuosi menee sit lepolomalla sairaalassa.

Eikä tartte edes itse toimeentulotukihakemuksia liikuntarajoitteisena lähteä viemään, kun sairaalasossu toimittaa ne mun puolesta perille.

Tällä kertaa tosin ehkä on motiivia kotiutua vähän aiemmin kuin 2kk päästä, kun mä olen kuulemma edelleen lasteni lähihuoltaja, vaikka ne nyt asuukin tilapäisesti isällä.

Että silleen, CSI:tä odotellessa.

Vierailija
2/30 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolleja liikkeellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ls-ilmoitus ole mikään rikosilmoitukseen rinnastettava ilmoitus, jolloin perättömästä ilmoituksesta voisi joutua vastuuseen. Ls-ilmoitus tarkoittaa, että joku on huolissaan lapsista ja haluaisi viranoamsiten tutkivan, onko heillä kaikki kunnosa? Jos on, asia on tarkistettu ja elämä jatkuu.

Kiusaamismielessä perättömiä lastensuojeluilmoituksia tekevä on häiriintynyt, ja lienee parasta, että poliisiviranomainen käy tsekkaamassa asian.

Vierailija
4/30 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta vietiin lapset?

Vierailija
5/30 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen,että kyseinen mamma on voinut tahallisesti johtaa kaikki aivan väärän henkilön jäljille??

Mistä voitte tietää että se ketä hän väittää olevansa niin on juuri hän?

Vierailija
6/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nyt mihinkään johtaa,voihan kirjoittaja olla vaikka 50v mies

Vierailija
7/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheettomasta ls-ilmoituksesta jos selviää, että hänen juttunsa ovat olleet pelkkää tarinaa?

Vierailija
8/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheettomasta ja vääristellystä lastensuojeluilmoituksesta jonka exmieheni ja hänen uusi akkansa ovat tehneet nimettömänä,katotaan mihin johtaa!!Todennäköisesti ei sitten niin yhtään mihinkään.

Vierailija
9/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheettomasta ja vääristellystä lastensuojeluilmoituksesta jonka exmieheni ja hänen uusi akkansa ovat tehneet nimettömänä,katotaan mihin johtaa!!Todennäköisesti ei sitten niin yhtään mihinkään.

Ei ls-ilmoitus ole mikään rikosilmoitukseen rinnastettava ilmoitus, jolloin perättömästä ilmoituksesta voisi joutua vastuuseen. Ls-ilmoitus tarkoittaa, että joku on huolissaan lapsista ja haluaisi viranoamsiten tutkivan, onko heillä kaikki kunnosa? Jos on, asia on tarkistettu ja elämä jatkuu.

Vierailija
10/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen säästänytnuo uhkailuviestit, jos jonain päivänä joku kysyy.

Vierailija
11/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

joku ei vaan keksi muuta kiusantekoa, kuin ls-viranomaiset.

Vierailija
12/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piinata ls-ilmoituksen tekijöitä ja heidän perheitään?

Vierailija
13/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse lähtisi jostain av-keskusteluista ls-ilmoituksia tekemään.

Vierailija
14/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin/minkä laiseen psykom.-keskusteluun liittyen olette tehneet ilmoituksia? Ja milloin tämä keskustelu oli? Onko se vielä olemassa vai poistettu?

Vierailija
15/30 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omana tarinanani kertoisin jonkun tuttuni tai pöpiläkaverini tarinaa....

Vierailija
16/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selventää mikä juttu tää on ja mihin tämä liittyy. Johonki keskusteluun?

Vierailija
17/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selventää mikä juttu tää on ja mihin tämä liittyy. Johonki keskusteluun?

avas tapansa mukaan jonkun ruikutusketjun, tällä kertaa aiheena huutis. Joku selvitti sitten tämän ketjun perusteella Psykiksen huutisnikin, ja sen avulla Psykiksen oikean nimen, koska tämä oli kertonut tekevänsä kauppaa myös FB:n kirpparilla. Näiden tietojen perusteella tämä henkilö teki ls-ilmoituksen, ja Psykomamman lapset vietiin häneltä pois.

Voi tietenkin olla, että lapsia ei ole otettu pois, tai että mikään Psykiksen kertomuksista ei ole totta. Mun valistunut arvaus on se, että Psykis on oikeasti aika häiriintynyt, mutta kirjoittaa tänne paljon täyttä paskaa.

Vierailija
18/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan nyt joidenkin av-juttujen takia viranomaisiin ota yhteyttä...oikeesti? Eihän... o.O ??

Vierailija
19/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avas tapansa mukaan jonkun ruikutusketjun, tällä kertaa aiheena huutis. Joku selvitti sitten tämän ketjun perusteella Psykiksen huutisnikin, ja sen avulla Psykiksen oikean nimen, koska tämä oli kertonut tekevänsä kauppaa myös FB:n kirpparilla. Näiden tietojen perusteella tämä henkilö teki ls-ilmoituksen, ja Psykomamman lapset vietiin häneltä pois. Voi tietenkin olla, että lapsia ei ole otettu pois, tai että mikään Psykiksen kertomuksista ei ole totta. Mun valistunut arvaus on se, että Psykis on oikeasti aika häiriintynyt, mutta kirjoittaa tänne paljon täyttä paskaa.

Mä nostan hattua!

Vierailija
20/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan nyt joidenkin av-juttujen takia viranomaisiin ota yhteyttä...oikeesti? Eihän... o.O ??

sitä toivois!

mä luulen,että psykis provoaa vaan ja naureskelee ku mammat tääl uskoo kaiken!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi