Miksi kukaan menee ylipäätään naisimisiin? Naurettavaa touhua
Kommentit (9)
Ap, tarkennatko vähän. Vastustatko avioliittoa vai hääjuhlan järjestämistä? Ne on kaksi eri asiaa.
eikä mies ole suostunut niin sitten mamma ryntää tänne noin sadannen kerran selittämään miten turhaa naimisiinmeno on
:=DDDDDDDD
ajattele minkä turvan se tuo sinulle!
- kuoleman varalle, lesken eläke, perintö
- sairas tapauksissa kuunnellaan puolison mielipidettä
- yhteen kuuluvuuden tunne
ja paljon muuta hyvää...
ajattele minkä turvan se tuo sinulle!
- kuoleman varalle, lesken eläke, perintö
- sairas tapauksissa kuunnellaan puolison mielipidettä
- yhteen kuuluvuuden tunne
ja paljon muuta hyvää...
Vaan jäi vielä epäselväksi, että miksi naimisiin ei menisi. Sen sijaan hääjuhlasta sitten alettiin puhumaan.
Onko joku täällä vielä niin pentu, että kuvittelee naimisiin menemisen tarkoittavan vain yhtä hääjuhlaa. Kyllähän se normaali-ihmiselle on ihan himpun verran enemmän kuin yksi juhlapäivä.
Mulle se oli jokseenkin itsestäänselvää ja ei, en ole uskovainen tms.
Vietimme viime vkolla 10v hääpäivää :-)
N35
solmittu sitova sopimus elää yhdessä koko loppuelämä sekä sen hyvinä että huonompinakin hetkinä ja aikoina.
Pakkohan ei kenenkään ole avioliittoon mennä ja kannattaakin harkita asiaa pitkään ja syvällisesti- kyse kun on paaaljon suuremmasta asiasta kuin hääjuhla;) Kaikille sitoutuminen ei sovi ja silloin onkin hyvä asua avoliitossa jo neljännen kaverin ja kolmen eri isän kanssa tehdyn lapsen kanssa:D
ajattele minkä turvan se tuo sinulle! - kuoleman varalle, lesken eläke, perintö - sairas tapauksissa kuunnellaan puolison mielipidettä - yhteen kuuluvuuden tunne ja paljon muuta hyvää...
perintö siis jos minä kuolen mies saa pitää /halita minun puoltakin kunnes hänestä aika jättää saa lapsemme sen jos emme olísi naimisissa menesi se hankalammaksi.
Yhdessä olemme omaisuuttamme kasvattaneet, älä siis ole huolissasi en sen vuoksi ole ollut hänen kanssaan naimisissa 20 vuotta!!!
Meille naimississa olo tuo kuitenkin lisää turvaa, josta en luopuisi. Tähän luonnollisestikin kuuluu myös KUOLEMINEN SE KUN ON VÄKISINKIN EDESSÄ JOKAISELLA AIKAISEMMIN TAI MYÖHEMMIN, SITÄ KUKAAN EI VOI KIISTÄÄ.
Rakastamme toisiamme aidosti, mutta toisen kuoleman jälkeen tulot tippuu vähemmän tai enemmän ja se on hyvä tiedostaa jo eläessä, menot eivät välttämättä tipu kuitenkaan.
Olen ollut naimisissa, eronnutkin eikä ole mitään hinkua kirkkohäihin,mekkohin jne.
Mulla taas yks kaveri menis naimisiin jokaisen vastaantulijan kanssa kun se on niin kivaa!!
siis eikö ilman häitä voi olla vakavissaan toisen kanssa??