Onneksi tilasin jouluverhot hyvissä ajoin
Sattumalta selasin jotexin sivuja pari kuukautta sitten, ja ihmettelin kun oli jo joulutekstiilit myynnissä.
Löysin sieltä aivan ihanat verhot keittiöön ja ruokailutilaan jouluksi, ja tilasin sama tien. Nyt kun kävin katsomassa sivuja että olisin tilannut verhoja lisää, ei niitä enää ole siellä, on siis kai myyt loppuun.
Pakko uskoa että hankinnat on tehtävä ajoissa. Kesäkengätkin jäi saamatta, kun olin ostoksilla toukokuussa, kengät olivat tulleet myyntiin jo helmikuussa! Ensi keväänä olen sitten helmikuussa kyttäämässä kenkiä että ehdin saada itselleni sen oikean parin.
Karkasi näköjään aiheesta :D
Nyt on kuitenkin sitten maailman kauneimmat ja tyylikkäimmät jouluverhot, ja muut ei saa enää samanlaisia.
Kommentit (5)
Pitkät verhot kuosiinkudottua puuvillaa. Yläosassa on n 30cm kaitale harmaata kangasta, loput verhosta ovat harmaata ja punaista ruutukuviota. Lisäksi verhokankaasta tehdyt sydänkoristeet riippumaan verhotankoon. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta minusta aivan ihanat, lämmintä joulutunnelmaa :)
Ap.
Pitkät verhot kuosiinkudottua puuvillaa. Yläosassa on n 30cm kaitale harmaata kangasta, loput verhosta ovat harmaata ja punaista ruutukuviota. Lisäksi verhokankaasta tehdyt sydänkoristeet riippumaan verhotankoon. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta minusta aivan ihanat, lämmintä joulutunnelmaa :)
Ap.
ne on just ne mikkä oisin tilannu, mutta mulla ei ollu uuden kodin ikkuonoiden mittoja joten en tohtinu tilata, ja ku mitat sain niin oli liian myöhästä. Hyvä etten itkuun pillahtanu :D
Toki riippuu sisustuksesta, eivät ole ultramodernin ystävien valinta.
Ap.
En tiedä millaiset on tyylikkäät jouluverhot