Mistä apu makeanhimoon?
Vinkkejä kehiin kiitos :)
Tahtoisin päästä eroon suunnattomasta makeanhimostani...
Kommentit (7)
Auttaa mulla. Kyseessä siis oriflamen kautta saatava "laihdutus jauhe" jota voi sekottaa juomiin tai esim rahkaan, jogurttiin. Kun käytät shakkea ennen ruokaa sulle tulee kylläisyyden tunne ja shakke poistaa makean himon ;) tepsii tosissaan! ei mikään humpuuki niinkun esim nutrilett
kun jätin kaiken makean pois 2 viikoksi. Tiukkaa teki, mutta selvisin. Sen jälkeen makeaa sai syödä kerran viikossa (jäätelöä, sitä ei voi syödä niin paljon kuin karkkia). Näillä sain makeanhimon kuriin ja nyt voin syödä makeaa joskus ja mulla tulee jopa mitta täyteenkin siitä. Karkkia syön kerran kuukaudessa, jäätelöä ehkä kerran viikossa, pullia ja muita leivonnaisia lähinnä juhlissa. Oikeastaan ei tee edes mieli. Ja tämä on hyvin siihen nähden, että ennen saattoi mennä melkeen puoli kiloa irtokarkkeja kerralla, jos vaan antoi mennä.
Syö ruokaa! Oikeaa ruokaa syömällä ja paljon kasviksia ja kohtuudella rasvaa, niin eipä tee edes mieli.
Syön siis säännöllisesti ja kohtuullisen terveellisestikin, juon vettä paljon päivän aikana sekä urheilen päivittäin. Mutta silti makeaa en voi vastustaa.
Magnesiumia en ole kokeillut, mihin sen teho perustuu?
Täytyy varmaan pyytää tuo mies sitomaan mut tuoliin kiinni kahdeks viikoks, niin en pääse kauppaan karkkiostoksille.
ap
Osta kromia, minulle riitti yks kuuri, tytär joutu syömään kaksi. Pikkuhiljaa makeanhimo kaikkoaa. Uusi kuuri tarvittaessa.
t. n. 50v 50 kg
Tai ole muutama viikko kokonaan ilman, niin kierre katkeaa eikä makeaa enää tee niin mieli - jos katkeaa...