Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään nähtyä: Luuviulu-perhe mäkkärillä... JÄRKKYÄ huomiota

Vierailija
30.10.2010 |

Huomiota herättävä luuviulu perhe oli tänään mäkkärillä. Katoin ihan kauhuissaan sitä menoa. Luut vaan natisi, selkeästi eivät oo saaneet kunnon proteiineja tai mitään, vaan tommosia mäkkärinhöttöjä. ja sitä showta. HUH!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö lapset saanut ollenkaan kunnon ravintoa? Äiti roikkuu varmaan av-palstalla eikä kerkeä kokkaamaan!

Vierailija
2/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näitkö mitä meidän 1v teki?

T: sen toisen ketjun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli pari lasta ja vanhemmat - aika valjun tai kalvakan näköstä porukkaa. en viitti sano paikkakuntaa, mut eräs aika hyvänkokoinen kaupunki. eikä se ulkonäkö, vaan se meininki, mikä oli yllä ja yleisvaikutelma.

Vierailija
4/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älkää jatkako!

( seuraavat vastaukset ovat siis jatkossa ap:ltä iytseltään - joka on tehnyt juurikin myös tuon toisen Mäkkäri-avauksen. On ilmeisesti sen verran vajaa, että kuvittelee naruttavansa täällä kaikkia muita. Voi huokaus ja moido. )

Vierailija
5/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä 1-v:n touhua voi ees tänne kirjoittaa... yleisesti paheksuttavaa tällä palstalla nääs.

Vierailija
6/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tehtiin sen minun aloittamani Mäkkäri-ketjun takia. Enkä ole tätä ketjua siis itse aloittanut.

Onneksi joillakin on samantapainen huumorintaju, kuin minulla.

Terv: -4- tässä ketjussa ja sen toisen Mäkkäri-ketjun ap

Vierailija
7/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi mäkkärintarjottimella, etten oo sama ku tuo joka tunnisti itsensä... tää on tosi. siis muuta en vano, mutta sen sanon, etten oo tähän aiheeseen liittyen ikinä kirjoitellu saati vastaillu itselle tässä ketjussa. t.havainnoitsija ap

Vierailija
8/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin todenmukaisesti sanoa... Tässä ketjussa en ole vastaillu itselle, mutta joissain muissa olen =D ne ei liittynyt mäkkäriin.

Vierailija
9/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikki hyvin hoikkia, mutta en ole kyllä tollaseen luiden natinaan kiinnittänyt huomiota. Ei kyllä käydä hampparibaareissa koskaan - ehkä se mättö pistää luut natiseen.

Vierailija
10/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi mäkkärintarjottimella

Vierailija
11/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin niin että meinas pissat tulla housuun, onneks en oo viimesillään raskaana, ois tullutkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän