Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilta vauvan kanssa kahden, ostin 2 siideriä... ov

Vierailija
30.10.2010 |

Niin... Vauva on 4kk ikäinen ja minulla riittää tuota rintamaitoa liikaa. sitä on siis pumpattava joka tapauksessa jääkaappiin.

vietämme iltaa kahden ja ajattelin ottaa pari sidua ja syödä herkkuja. vauva saa siis yhden ruokailun rintamaitoa pullosta.

Mitäs mieltä olette? Kärsiikö vauvani jotenkin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos ollut kiva ilta?

mä olen vauvan kaa kotona, vauva nukkuu ja mä juon viiniä suklaan ja bb:n (tallennettuna) kera:D

Vierailija
22/30 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä on pointtisi 24?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en voisi kuvitella ranskalaista vauvapalstaa, jossa ranskatar kyselisi kanssaäideiltään, kuinka nyt menettelen tämän illallisviinin kanssa, kun olen kahden vauvan kanssa jne. Suomalainen suhtautuminen alkoholiin on minusta ainutlaatuista. Pelko perseessä ollaan ettei vain leimauduttaisi juopoksi, ja niitä leimaajiahan riittää.

Vierailija
24/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän pointtisi! ehkäpä juuri siksi täällä palloilen... olen ollut niin järkyttynyt kaikesta mitä täällä äidit toistensa päälle viskovat. on tuhat uutta asiaa mistä en edes tiennyt että voidaan tuomita!

Vierailija
25/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ite arvelet, jääkö laps henkiin!? ;)

Vierailija
26/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET NIIN OIKEASSA! ;D

Vierailija
27/30 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en voisi kuvitella ranskalaista vauvapalstaa, jossa ranskatar kyselisi kanssaäideiltään, kuinka nyt menettelen tämän illallisviinin kanssa, kun olen kahden vauvan kanssa jne. Suomalainen suhtautuminen alkoholiin on minusta ainutlaatuista. Pelko perseessä ollaan ettei vain leimauduttaisi juopoksi, ja niitä leimaajiahan riittää.

juoppoja riittää leimaamattakin...

Vierailija
28/30 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä ja äiti ottavat molemmat muutaman ja vauva on kotona? ei kännejä siis. ap:han oli yksin vayuvan kans kotona.

Vierailija
29/30 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä ja äiti ottavat molemmat muutaman ja vauva on kotona? ei kännejä siis. ap:han oli yksin vayuvan kans kotona.

Vierailija
30/30 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulisin kyllä humalaan jo parista siideristä, puhumattakaan jos vielä ottaisin lasillisen viiniä... Ilmeisesti ap:kin olettaa näin, kun ajattelee antavansa vauvalle pullosta maitoa.

En siis missään nimessä joisi, jos vastuu vauvasta olisi minulla. Ihan jo siksikin, että sylissä pitäminen voisi olla ihan liian huteraa.

Enkä edes ymmärrä, miksi juoda siideriä yksinään. Mihin ihmeen tarpeeseen?

Vauvan puolesta kyllä toivoisin sydämestäni, ettet joisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä